  • 31. Data: 2013-11-18 22:04:19
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-18 20:24, anacron pisze:

    > Latem to wyprzedzają mnie, zimą wyprzedzam ja. Stąd pewność :)

    Tylko, że oni robią to w sposób kontrolowany. A nie tyłem lub bokiem, z
    dłońmi na oczach. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2013-11-18 22:09:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-18 22:00, sqlwiel pisze:

    > Jak widać - Tobie było to potrzebne, skoro sam nie umiałeś znaleźć. :P

    Cóż, na obecna chwilę to nadal czekam na wyniki, które by miały
    potwierdzić Twoje tezy i były czymś, co można by uznać za materiał
    warty dalszej analizy. To co przedstawiłeś to śmieci, które
    pokazują się dokładnie tak jak to to pokazałeś.

    > Daj znać, jak skończysz 6. klasę.

    Ja 6 klasę skończę, a Ty nadal będziesz bredził bez wskazania wyników,
    które by Twoja wersję potwierdziły itd.

  • 33. Data: 2013-11-18 22:18:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@a...unknown.hehe napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A zapłacimy wszyscy (jak zwykle), bo zakup kompletu opon dla firm
    > transportowych nie będzie wcale tani,

    O jakich oponach mówisz? O zimówkach dla tirów?
    Jeżeli jednak o mniejszych dostawczakach, tudziez generalnei o firmówkach
    to akurat one maja przewaznie opony zapewne powyżej sredniej.

    > a koszt przerzucony na
    > konsumenta... To ja proponuję NAKAZ dbania o nawierzchnię i
    > odśnieżania w odpowiednim czasie, a wszyscy będą szczęśliwi.

    A to jest inna inszość.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 34. Data: 2013-11-18 22:29:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    > A zapłacimy wszyscy (jak zwykle), bo zakup kompletu opon dla firm
    > transportowych nie będzie wcale tani

    Bo normalnie to na samych felgach jeżdżą, więc teraz będą musieli do nich
    opony założyć, co koszty zwiększy....
    Dla ciężarówek zresztą obowiązek wszędzie dotyczy zimówek wyłącznie na osi
    napędzanej.

  • 35. Data: 2013-11-18 22:30:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ejże?
    > A jeśli jestem niedzielnym kierowcą i jeżdżę kiedy chcę, a nie kiedy muszę
    > i w warunkach zimowych nie jeżdżę w ogóle

    To nie masz problemu, skoro nie jeździsz, to nie musisz zmieniać opon.

  • 36. Data: 2013-11-18 22:40:49
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Bo normalnie to na samych felgach jeżdżą, więc teraz będą musieli do nich
    > opony założyć, co koszty zwiększy....
    Nie odwracaj kota ogonem, bo dobrze wiesz, że ciężarówki jeżdżą na
    wielosezonowych.
    Jeżeli wprowadzą to co zamierzają, to producenci opon oczywiście przykleją
    nową etykietkę do "zimowych" i sprzedadzą jako zimowe z odpowiednio
    podniesioną ceną. Dolicz do tego koszt zmiany co 6 miesięcy i poczekaj na
    wzrost cen wszystkiego, bo na to się to przełoży.
    > Dla ciężarówek zresztą obowiązek wszędzie dotyczy zimówek wyłącznie na osi
    > napędzanej.
    Aktualnie czy w propozycji?
    WOJO

  • 37. Data: 2013-11-18 22:47:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    > Nie odwracaj kota ogonem, bo dobrze wiesz, że ciężarówki jeżdżą na
    > wielosezonowych.

    Nie jeżdżą.
    Jeżdżą na letnich nalewkach.

    Zresztą gdyby jeździli na wielosezonowych, to temat nie istnieje, gdyż dla
    takich regulacji wielosezonowa=zimowa.
    Tylko letnich nie wolno używać.

    > Aktualnie czy w propozycji?

    Wszędzie tam, gdzie zimówki są wymagane.

  • 38. Data: 2013-11-18 22:49:32
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Nie wpełni sprawne auta to większe zagrożenie dla użytkowników niż to
    > medialne zło jakim to się na okrągło nas karmi - jazda po kieliszku.
    Z czego wnosisz ?
    Przecież co roku mam obowiązkowy haracz za 100, to dlaczego mam
    "niesprawny"?
    WOJO

  • 39. Data: 2013-11-18 22:54:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 22:47:29 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > Jeżdżą na letnich nalewkach.
    > Zresztą gdyby jeździli na wielosezonowych, to temat nie istnieje, gdyż dla

    To teraz beda kupowali nalewki z napisem "wielosezonowe" :-P

    J.

  • 40. Data: 2013-11-18 22:58:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > To teraz beda kupowali nalewki z napisem "wielosezonowe" :-P

    Na przykład.
    Gdzie tu te ogromne koszty?

    P.S.
    Ale ponoć tak się nie da, z jakichś tam powodów .