  • 1. Data: 2013-11-18 19:32:03
    Temat: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Dziś w Faktach TVN dyskusja przygotowawcza o <subj>.
    Znaczy się "konsultacje społeczne".
    Ministerstwo póki co wachluje listkiem figowym, że "trzeba zaufać
    kierowcom", ale wiadomo, że lobbyści już swoje zrobili, a tfurcy prawa w
    łapę wzięli.

    PZPR-owski aparatczyk Kalisz oczywiście popiera i uzasadnia regulację.
    Niedługo będą mi dyktować kiedy wolno mi będzie żonę bzykać.

    Przypis:
    Idzie zając ścieżką, a pod drzewem siedzi wilk.
    - Zając, chcesz w ryja?
    - No co ty? Za co? Przecież grzeczny byłem...
    - Dobra, idź...
    Drugiego dnia - podobnie. A trzeciego wilk bez słowa wali zającowi z liścia.
    - No co ty? Za co?
    - Zając! Konsultacje społeczne były? To morda!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-11-18 19:38:36
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > Ministerstwo póki co wachluje listkiem figowym, że "trzeba zaufać
    > kierowcom", ale wiadomo, że lobbyści już swoje zrobili, a tfurcy prawa w

    Jak na razie wygląda, że od złomiarzy, którzy chętnie klepią potrzaskane
    złomy i koncernów paliwowych, którym ślamazarna zimowa jazda na II biegu
    napędza dochodów.

    Czasem tak jest, że trzeba pomyśleć za głupi naród.
    Generalnie też mi się to nie podoba, ale akurat w tym przypadku - dobrze by
    było, gdyby uchwalić ZAKAZ jazdy zimą na letnich oponach.
    Jak ktoś próbuje robić na złość wszystkim dookoła, to trzeba go do pionu
    postawić, niech sobie jeździ jak chce, ale tylko na swoim podwórku, najwyżej
    stara go szmatą przepędzi, że ruch blokuje....

  • 3. Data: 2013-11-18 19:45:16
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.11.2013 19:38, Cavallino pisze:

> [...]
    > postawić, niech sobie jeździ jak chce, ale tylko na swoim podwórku,
    > najwyżej stara go szmatą przepędzi, że ruch blokuje....

    A czym ja Ci robię na złość, że sobie jeżdżę na takich oponach jak ja
    chcę? Wyobraź sobie, że po górach w grudniu na letnich jeździłem i jakoś
    w nic nie przydzwoniłem, nigdzie nie ugrzęzłem i nikomu nie wadziłem. Za
    to widuję mnóstwo mistrzów na zimówkach, którzy myślą, że jak opony
    zmienili to ich to zwolniło z obowiązku myślenia.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2013-11-18 19:46:04
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-18 19:38, Cavallino pisze:

    > Czasem tak jest, że trzeba pomyśleć za głupi naród.

    Obowiązek będzie od 1 listopada do marca (nie pamiętam, czy końca, czy
    początku).
    *Niezależnie od temperatury i warunków atmosferycznych*
    Podobnie, jak ze światłami mijania w dzień. Po pierwszych paru latach
    obowiązywania zakazu publikowano wyniki badań potwierdzające ZEROWY
    wpływ na bezpieczeństwo.
    Chodzi oczywiście wyłącznie o efekt fiskalny.

    A Tobie wygodnie powinno być na Białorusi i w Korei Płn. Tam przywódca
    pomyślał już o wszystkim za głupiego Cavanillo.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-11-18 19:46:53
    Od: a...@g...com

    > postawić, niech sobie jeździ jak chce, ale tylko na swoim podwórku, najwyżej
    >
    > stara go szmatą przepędzi, że ruch blokuje....
    a jak .popieram!
    bez kozery powiem pińćset!
    z gwaltami tak samo. zamiast karac za fakt gwaltu nalezy wszystkim po 20 roku zycia
    obcinac wraz z jajami i finał!!
    jak kiedys chcesz miec dzieci to nasmarkaj najpierw do probowy a potem na gnotek!
    mozna pobierac dodatkowe oplaty:
    za mrozenie
    za probowki
    za usluge przechowania i obcinki
    za pozniejsze ewentualne wszczepianie plemniora itp.
    do kazdej czynnosci powyzej powolac
    urzad:
    urzad do spraw kontroli urzedu
    urzad do spraw kontroli urzedu do spraw kontroli
    urzad do spraw propagowania pracy powyzszych.
    budzet sie poprawi i wogole. oszczednosci beda i szwagier robote wreszcie
    dostanie....
    ps
    na jakiej liscie cie znajde zeby zaglosowac?

  • 6. Data: 2013-11-18 19:47:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.11.2013 19:32, sqlwiel pisze:
> [...]
    > Ministerstwo póki co wachluje listkiem figowym, że "trzeba zaufać
    > kierowcom", ale wiadomo, że lobbyści już swoje zrobili, a tfurcy prawa w

    Spokój i tak nie przejdzie, a jak przejdzie kupię sobie uniwersalne
    (znaczy też zimowe :P)

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2013-11-18 20:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > pionu postawić, niech sobie jeździ jak chce, ale tylko na swoim
    > podwórku, najwyżej stara go szmatą przepędzi, że ruch blokuje....

    Ano. Nie nakaz jazdy na zimówkach tylko zakaz jazdy na letnich.
    Ludzie kupią sobie uniwersalne i juz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 8. Data: 2013-11-18 20:03:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-18 19:47, Użytkownik anacron napisał:

    > Spokój i tak nie przejdzie, a jak przejdzie kupię sobie uniwersalne
    > (znaczy też zimowe :P)

    Przejdzie i kilka koncernów oraz firm będzie mocno zdziwionych
    jak statystyczny kowalski przy zakupie nowego auta w salonie
    stwierdzi że nie chce do nowego auta niepełnosprawnych opon
    tylko całoroczne.
    Kilkadziesiąt lat wszyscy jeździli na całorocznych i było dobrze
    garść idiotów zanabyła sezonowe i przy pierwszych śniegach
    horror się zaczął w miastach.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-11-18 20:07:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > A czym ja Ci robię na złość

    Robisz na złość tym, którzy będą za Tobą stali/wlekli się jak spadnie śnieg.

    , że sobie jeżdżę na takich oponach jak ja
    > chcę? Wyobraź sobie, że po górach w grudniu na letnich jeździłem

    I co w związku z tym?
    Średnio kojarząca małpa zrozumie, że nie chodzi o suchy asfalt, tylko o to
    co wyprawiają wielbiciele opon letnich, gdy tylko popada, a oni muszą jechać
    akurat....

    > i jakoś
    > w nic nie przydzwoniłem, nigdzie nie ugrzęzłem i nikomu nie wadziłem.

    Ilu jadących za Tobą potwierdziło Twoje słowa, że jesteś taki pewien?

  • 10. Data: 2013-11-18 20:09:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Obowiązek będzie od 1 listopada do marca (nie pamiętam, czy końca, czy
    > początku).
    > *Niezależnie od temperatury i warunków atmosferycznych*

    Taki urok urawniłowki.
    A co Ci tak bardzo przeszkadza, żeby w listopadzie jechać na oponach innych
    niż letnie?
    Zamiast letnich kupisz całoroczne i po kłopocie.
    Letnie taniej nie wychodzą, więc po co taki upór?
    Na złość?