  • Data: 2013-11-23 10:56:41
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-23 10:44, J.F. pisze:

    > Ale co tu sprawdzac - dokument ma date waznosci. Dowod osobisty juz
    > tez, paszport od zawsze mial.
    >
    > Jak sie waznosc konczy, to wystawiaja nowy, bez zdania egzaminu.

    Być może. Trochę by mi ulżyło. :)
    Tylko - czy na pewno jedynie "dokument potwierdzający prawo do
    kierowania...", czy "pozwolenie do kierowania" jako akt urzędowy?

    > Tylko radze popatrzec na daty, zeby sie nie okazalo ze po roku po
    > terminie trzeba juz zdawac.
    >
    > A tak swoja droga egzamin teoretyczny by sie przydal co tych 10 lat
    > :-)

    Kolejny zwolennik oberregulacji? :)
    I dlaczego tylko teoretyczny, jeśli już? Jeszcze badania lekarskie i
    testy psychotechniczne.

    A może tylko w razie zebrania jakiegoś limitu punktów, jednak?

    Nie ma zmiłuj. Jest prawo nabyte: "pozwolenie do kierowania ... ważne
    bezterminowo". Kropka. Wypad.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.