  • Data: 2013-11-23 11:00:22
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail f...@e...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > to zależy, opony z mniejszym bieżnikiem można w lecie zajechać, byle
    > wiedzieć że się ma słabe, gorzej jak ktoś zajeżdża słaby zimówki lub
    > letnie w zimie- wtedy faktycznie robią się korki

    Ale to nawet nie o bieżnik chodzi.
    Kupując uzywane nigdy nie wiesz co de facto kupujesz.
    Co z tego ze bieznik w miare wysoki.
    Mi przykładowo wyszedł na niej bąbel.
    Moim zdaniem obecnie, biorac pod uwage dodatkowy koszt przekładek nie
    opłaca sie kupować uzywanych.
    Chcesz tanie rozwiazanie - kup najtansze uniwersalne i masz spokój na długi
    czas.

    > to pewnie prawa jazdy byś teraz nie zdał (ja z resztą też ) :)

    To mnie akurat nie dziwi. Umiem jezdzic i poruszać sie w ruchu ulicznym a
    nie zdawać głupie testy z idiotycznymi pytaniami o wielkośc ramki tablicy
    rejestracyjnej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."