  • Data: 2013-11-23 10:44:23
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 10:34:39 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Nie znam szczegółowej procedury. Miał tylko "B" (czy jak
    > się-to-tam-teraz-nazywa), chciał ulegalnić się na motórze, dorobił sobie
    > A zdając egzamin i dostał PJ A+B ważne parę lat. Nie chce mi się mu
    > teraz zawracać dupy pytaniami. Nie sądzę, aby to był przypadek odosobniony.

    Ale co tu sprawdzac - dokument ma date waznosci. Dowod osobisty juz
    tez, paszport od zawsze mial.

    Jak sie waznosc konczy, to wystawiaja nowy, bez zdania egzaminu.

    Tylko radze popatrzec na daty, zeby sie nie okazalo ze po roku po
    terminie trzeba juz zdawac.

    A tak swoja droga egzamin teoretyczny by sie przydal co tych 10 lat
    :-)

    J.