  • Data: 2009-04-10 20:57:40
    Temat: Re: obiektyw ze stabilizacja czy bez ?
    Od: Drozu <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lol pisze:

    > Przy fotografowaniu teleobiektywami statycznych obiektów stabilizacja bardzo
    > się przydaje. Jeśli masz 18-55 IS, to dobrym uzupełnieniem będzie 55-250 -
    > zarówno ze względu na ogniskową, jak i na przyzwoitą jakość optyczną oraz
    > niewielką cenę i masę (co nie jest bez znaczenia w górach...). Jeśli jakość
    > stawiasz na pierwszym miejscu i jesteś gotów nosić więcej w plecaku (oraz
    > wydać sporo więcej), to polecam 70-200 L.

    No właśnie z tymi funduszami to nie jest do końca różowo... fotografuje
    jedynie amatorsko... w chili obecnej stać mnie na zakup tego 55-200 bez
    stabilizacji, co do którego jestem najbardziej przekonany... szukam więc
    wszędzie gdzie się da czy jednak nie lepiej będzie poczekać i dołożyć do
    tej stabilizacji... jak już wydaje pieniądze to chce mieć pewność że
    podejmuję słuszną decyzję :) bo czasem można zgłupieć od tych wszystkich
    testów i opinii w necie :P