    From: Grzegorz Maj <s...@e...pl_>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: obiektyw do krajobrazu ,pomocy!!!
    Date: Tue, 21 Apr 2009 09:58:13 +0200

    artur wrote:
    > zoom

    > co byś powiedział na sigmę 17-70 f2,8-4,5?

    Bez sensu. 2.8 konczy sie w tym obiektywie przy 20mm. poza tym do
    krajobrazu nie potrzebujesz jasnego obiektywu - nie ma manewrow z glebia
    ostrosci, nie ma rowniez krajobrazow sportowych, wiec dowolnie ciemny
    obiektyw na statywie zalatwi sprawe. Sigma 50/2.8 ktora masz idealnie
    nadaje sie do zdjec, jakie sam pokazales ze ci sie podobaja, ktore nie
    sa robione szerokimi katami. Sigma 17-70 nie da wiele w stosunku do
    18-55, ktory juz masz. Na twoim miejscu, jesli chcesz kupic jakikolwiek
    obiektyw wybralbym 10-22.. zreszta mozesz wypozyczyc Sigme 10-20,
    17-70 na weekend i zobaczyc co bardziej ci odpowiada (
    http://www.sigma-procentrum.pl/ )

    --
    http://www.eixsite.pl