  • Data: 2009-04-21 06:25:31
    Temat: Re: obiektyw do krajobrazu ,pomocy!!!
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > co byś powiedział na sigmę 17-70 f2,8-4,5?

    > --

    nie mam tego obiektywu wiec nic pewniego nie moge powiedziec , a
    zmyslac nie chce.
    zakres ogniskowych jest interesujacy, testy rozdzielczosci wypadaja
    przyzwoicie .
    problemem moze byc AF , czy bedzie wspolpracowal od razu z c450 czy
    trzeba bedzie dokonac justacji w warsztacie sigmy?.
    Interesujacy cenowo.