  • Data: 2009-04-20 12:37:21
    Temat: Re: obiektyw do krajobrazu ,pomocy!!!
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Apr., 13:56, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Chodzi mi o dystorsję. Przy krajobrazie przerysowanie perspektywiczne
    > nie ma takiego znaczenia.
    >
    > wer

    to zalezy od krajobrazu
    akurat znieksztalcenia geometryczne krajobrazu da sie latwo
    skorygowac w dalszej obrobce.
    usuniecie dystorsji czy tzw walacych sie lini nie jest dzisiaj zadnym
    problemem.
    gorzej gdy poslugujac sie b szerokim obiektywem fotografujemy osoby -
    tutaj znieksztalcenia sylwetki , proporcji twarzy nie sa tak latwe do
    skorygowania.