    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: o mały włos...
    Date: Tue, 29 Sep 2009 01:42:01 +0200

    On Mon, 28 Sep 2009 20:14:43 +0200, metalbeast <p...@-...pl>
    wrote:

    [...]
    > bez bicia przyznam się, że nie ćwiczyłem wiele. Chyba bede musiał...

    No mi ostatnio też się nie chce, ale przez pierwszy rok to pilnie ćwiczyłem
    po nocach. Dużo więcej adrenaliny mam z ostrego hamowania niż z
    przyśpieszania,
    bo wyjebać się łatwiej. ;-)

    > mowisz, że miałem zapas. Może i tak, ale czułem, że może się śliznąć, bo
    > już mocno cisnąłem i zaczęło nosić.

    No zapas przyczepności na tylnym kole niespecjalnie ma się do zapasu na
    przednim, to że tylne lata na boki to częsta sytuacja. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650