  • Data: 2009-09-30 11:48:08
    Temat: Re: o mały włos...
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości
    news:h9sol1$858$1@news.onet.pl...
    > "Monster" wrote...

    > Poszedl bym nawet o krok dalej... z moich doswiadczen smiem sadzic, ze
    > dlugie swiatla znacznie utrudniaja ocene odleglosci i predkosci pojazdu.
    > Widac tylko swiatlo. A jak taki debil na dlugich przeciska sie jeszcze w
    > korku i swieci po oczach to czasem mam ochote wyjsc i mu te swiatla
    > wylaczyc.
    a z moich doswiadczen wynika ze wyjezdzajac z bocznej puszka jak zobaczy
    pojedyncze walace po oczach swiatlo to sie zatrzymuje i czeka, a nie pcha
    sie na hama, bo wlasnie nie moze ocenic jak szybko zbliza sie motocykl.
    Jezdze od 6 lat i narazie odpukac zadnego dzwona nie mialem ( pomijajac maly
    slizg na torze).

    >Uzywaj ROZUMU, a nie swiatel czy pustych rur. Inni czasem nie mysla, Ty
    >jadac na moto musisz myslec caly czas i myslec za innych.

    zazwyczaj rozum nie wystarcza, czasem trzeba posluchac swojego przeczucia. -
    cos mowi "zwolnij" a tuz za zakretem chlop traktorem w lewo skreca...

    Kucik
    FJ 1200