  • Data: 2009-09-30 12:05:40
    Temat: Re: o mały włos...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kucik pisze:
    > Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości

    > a z moich doswiadczen wynika ze wyjezdzajac z bocznej puszka jak zobaczy
    > pojedyncze walace po oczach swiatlo to sie zatrzymuje i czeka, a nie pcha
    > sie na hama, bo wlasnie nie moze ocenic jak szybko zbliza sie motocykl.

    uważaj żeby nie pomyślała, że to kombajn, bo po jednej wielkiej plamie
    światła nie widać czy to jedno czy dwa światła, a kombajn jedzie wolniej.

    ja zaś uważam, że jakbyś jechał wtedy, co Ci się wydaje, na mijania, to
    ta puszka też by poczekała.

    > Jezdze od 6 lat i narazie odpukac zadnego dzwona nie mialem ( pomijajac maly
    > slizg na torze).

    no popatrz. a ja jeden z winy puszki, ale długie by tu nie pomogły.

    > zazwyczaj rozum nie wystarcza, czasem trzeba posluchac swojego przeczucia. -
    > cos mowi "zwolnij" a tuz za zakretem chlop traktorem w lewo skreca...

    i długie na to przeczucie pomagają?

    długie, drogi kolego, to efekt placebo. nigdy nie dowiesz się czy
    pomagają, ale bankowo wkurwiają. możesz zaś się przekonać, że szkodzą.
    obyś nie doświadczył.

    ...chyba, że Twoje długie mają moc moich postojowych.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5