  • Data: 2016-12-14 21:21:11
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam przyznałeś, że "traktujesz free energy poważnie".

    Oczywiście. Napisałem powyżej o co mi chodzi.

    > Z punktu widzenia fizyki wyciąganie energii 'z jakiś zjawisk kwantowych'
    > brzmi tak samo jak wyciąganie energii z wirujacych magensów czy kółka
    > obracajęcego się w polu grawitacyjnym.

    To jest uproszczenie, wynikające z braku wiedzy (nie twojej , tylko
    ogólnej).

    Bo - przypominam, EMdrive działa. A nie powinien. I nie bardzo wiadomo
    dlaczego jednak działa.
    Ludzkość ma zabawną cechę, polegającą na tym, że w KAŻDEJ epoce ludzie
    są przekonani, że właściwie już wszystko wiadomo.
    Tak było i za czasów, kiedy lekarze byli przeciw myciu rąk, i za czasów
    maszyn parowych itp.
    Zawsze autorytety już wiedziały prawie wszystko :)

    A potem okazuje się, że może jednak nie całkiem. I obecnie jest tak
    samo, choć oczywiście wiemy nieco więcej.

    Umiemy budować superkomputery i wytwarzać lasery półprzewodnikowe. Mamy
    doskonale (no prawie) opanowane wykorzystanie znanych zjawisk.
    Ale jak zapytać jak jest zbudowany elektron - to już wkraczamy w sferę
    teorii, spekulacji i pomysłów. Mimo, że doskonale (prawie) wiadomo JAK
    on się zachowuje.

    Jak powstaje pole magnetyczne magnesu stałego ?
    Ano podobno jest spowodowane "superpozycją orbitalnych momentów
    magnetycznych elektronów" ( https://pl.wikipedia.org/wiki/Magnetyzm )

    Być może jest możliwość "podłączenia" się pod prawo natury, które
    "wytwarza" spin elektronu. Albo pod jakieś inne znane lub nieznane
    zjawisko i "wydostanie tej energii. Albo zbudowanie "demona", który
    oddzieli cząstki wirtualne tak, żeby nie znikały bezużytecznie :)

    Nie wiem tego - ale wiem, że NIE MA prawa natury, które by zabraniało
    "wydobycia" energii istniejącej w wszechświecie. Zatem być może można
    zbudować urządzenie w rodzaju "free" energy - dające prąd niby z "niczego".

    Ale nie spodziewam się, aby magnes z drutem był wystarczający :)