  • Data: 2016-12-14 20:29:23
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2016-12-14 o 15:47, bartekltg pisze:

    >Ale można "pożyczyć" energię, problem w tym, że iloczyn wielkości
    >pożyczonej energii i czasu nie może być większy od stałej Plancka :-(

    Nie wiecej ?

    O ile pamietam, to sa hipotezy ze caly Wszechswiat tak powstal - tzn
    energia jego masy odpowiada ujemnej energii grawitacyjnej, i bilans
    wychodzi na zero.
    Ale czy ktos to liczyl i czy choc rzedy pasuja, to nie wiem.

    A w miare "free" energy ... z ciepla, trzeba tylko PM drugiego rodzaju
    zrobic.
    Wraz z rozwojem nanotechnologii sprawa sie staje coraz ciekawsza..

    J.