  • Data: 2016-12-14 15:47:03
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.12.2016 01:23, sundayman wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ErbXiXsyc9k
    >
    > albo
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=NxKZbRnhH6g

    Albo taki:
    https://www.youtube.com/watch?v=sScrtGdKmho

> [...]
    > to naprawdę jakaś zmora YT jest.
    >
    > Setki tys. ludzi oglądają i dopytują się z jakich materiałów toto jest
    > zrobione...i jak se toto zbudować. OMG.
    >
    > No przecież wystarczy kurwa mała modyfikacja multimetru (dołączanie np.
    > bateryjki CR2032 do zacisków przez jakiś sterowany zdalnie odbiorniczek
    > - w mierniku miejsca pod dostatkiem ) i można pokazywać wszystko - nawet
    > prąd z powietrza.
    >
    > O bardziej wyrafinowanych sposobach z jakimiś nadajnikami to nie
    > wspominam, bo po co jak można prościej...
    >
    > Czy ludzie są naprawdę kuśwa tak niedouczeni, że łykają takie gówno jak

    Sam przyznałeś, że "traktujesz free energy poważnie".

    Z punktu widzenia fizyki wyciąganie energii 'z jakiś zjawisk kwantowych'
    brzmi tak samo jak wyciąganie energii z wirujacych magensów czy kółka
    obracajęcego się w polu grawitacyjnym.
    Wystarczy więc, że odpowiesz sobie na pytanie, czemu jesteś tym
    zainteresowany i czemu, mimo technicznej wiedzy, się na to łapiesz.

    pzdr
    bartekltg