  • 31. Data: 2019-08-28 13:06:06
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-28 09:28, p...@g...com wrote:
    > --Zapierdalacze wybór mają prosty: zacząć jeździć zgodnie z przepisami.
    > Ale zrozumienie tego, że to oni jeżdżą nieprawidłowo, przerasta ich
    > możliwości intelektualne.
    >
    > alez oni dobrze rozumieja :-) po prostu wiedza ze sa bezkarni wiec przeginaja, ...

    Ale w czym problem? Ograniczeń nie musi być by jeździć w miarę bezpiecznie.

  • 32. Data: 2019-08-28 13:14:56
    Od: p...@g...com

    --Ale w czym problem? Ograniczeń nie musi być by jeździć w miarę bezpiecznie.

    w przestrzeganiu przepisów, prędkość, minimalny odstęp itd w Niemczech działa wiec
    nie mówcie ze sie nie da :-) jeździć po prostu trzeba umieć ...

  • 33. Data: 2019-08-28 14:45:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Aug 2019 03:26:22 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > nie mam takiej potrzeby

    Widać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 34. Data: 2019-08-28 14:52:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Aug 2019 04:14:56 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > jeździć po prostu trzeba umieć ...

    Zapewne nic ci nie pomoże dopóki nie będzie za poźno... Mam jedynie
    nadzieję że nie zabierzesz kogoś ze sobą.
    https://www.obserwatoriumbrd.pl/pl/analizy_brd/probl
    emy_brd/predkosc/predkosc-a-ryzyko-wypadku/

  • 35. Data: 2019-08-28 14:52:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Aug 2019 13:06:06 +0200, kk napisał(a):

    > w miarę bezpiecznie.

    Jak to ocenić?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 36. Data: 2019-08-28 15:21:29
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny - do wszystkich
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-08-28 o 11:20, p...@g...com pisze:
    > najpierw definicja *google translator mode on*
    >
    > Durch dichtes Auffahren, das Betätigen der Lichthupe, das Behindern eines
    Überholvorgangs oder das Ausbremsen anderer Verkehrsteilnehmer versuchen sie,
    schneller voranzukommen. Aus diesem Grund werden diese Autofahrer auch als
    ,,Drängler" bezeichnet.

    Jadąc blisko, obsługując latarkę, utrudniając wyprzedzanie lub hamując
    innych użytkowników drogi, starają się wyprzedzać szybciej. Z tego
    powodu sterowniki te są również nazywane ,,rurą spustową".

    Aha...

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2019-08-28 15:26:45
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-08-28 o 13:04, kk pisze:
    > Prawo jazdy w ogóle nie powinno być. Umiejętności prowadzenia pojazdów
    > powinno uczyć się w szkołach powszechnych bo jest to podstawowa
    > umiejętność życiowa.

    Już niedługo ;)
    Nie ma sensu teraz wprowadzać. Za późno.

    Ciekawe, czy będzie można mikropłatościami dokupić do autonoma na
    tydzień (albo być może tylko na piątkowy wieczór) funkcję "piszczenie
    opon przy ruszaniu" ;)

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2019-08-28 15:29:59
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-08-28 o 15:21, Miroo pisze:

    > Jadąc blisko, obsługując latarkę, utrudniając wyprzedzanie lub hamując
    > innych użytkowników drogi, starają się wyprzedzać szybciej. Z tego
    > powodu sterowniki te są również nazywane ,,rurą spustową".

    To było google

    Microsoft też fajny, skąd on bierze te słowa? wyprzeczający, popypacze?

    Jeżdżąc ciasno, naciskając lekki róg, utrudniając proces wyprzeczający
    lub spowalnia innych użytkowników dróg, starają się poruszać szybciej. Z
    tego powodu, tych kierowców są również określane jako "popypacze".

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2019-08-28 16:06:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Powinno być takie prawo, (...)
    które mówi że jak jeździsz z gpsem i monitoringiem non stop płacisz oc w
    wysokości 500-1500zł. jak rezygnujesz z dobrowolnego "kagańca" płacisz
    10 razy tyle.

    Ty możesz żartować, to ja też

    ToMasz

  • 40. Data: 2019-08-28 17:17:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Prawdę pisze :-)
    > Mnie najbardziej szokują autka typu opel corsa, c2 czy pug 10x, które
    > mnie wyprzedzają gdy mam 160-170 na liczniku. Przecież to nie ma prawa
    > tyle jechać :-)

    Takie GSI też nie?
    Pamiętam czasy Punto HGT, wyciągające ponad 200 km/h i regularnie
    szybszą na prostej na torze 125 konną Corsę.