  • 191. Data: 2019-09-07 11:27:01
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: Kviat

    W dniu 07.09.2019 o 10:10, 'TomN' pisze:
    > Kviat w

    > Kto ci powiedział, że jechał 90

    A kto ci powiedział, że nie jechał 90 za tirem?
    Przecież jechał za tirem...

    > skoro jasno widać w cytatach, ze mowa była o
    > 110.

    "wyprzedza tira z prędkością 110-130 km/h"
    A nie, że jedzie za tirem z prędkością 110-130 km/h

    > I taki ktoś mnie zarzuca manipulowanie cytatami i brak logiki...

    Nie dość, że manipulujesz cytatami i masz problemy z logicznym
    myśleniem, to do tego masz ewidentne braki w umiejętności czytania ze
    zrozumieniem. Kumulacja. Powinieneś w totka grać, a nie wyjeżdżać na
    drogę z ludźmi.

    Gość jedzie za tirem 90, czeka aż wyprzedzą go z lewej szybsi, w końcu
    ma lewy pas wolny, postanawia tira wyprzedzić, zmienia pas, przyśpiesza
    do 110-130 i nagle metr na dupie ma zapierdalacza, który miga światłami,
    bo musiał zwolnić z 200 i teraz korona go w dupę uwiera.
    Prościej nie potrafię ci tego wytłumaczyć.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 192. Data: 2019-09-08 10:50:20
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kviat w

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > A kto ci powiedział, że nie jechał 90 za tirem?

    Jest w cytacie misiu o małym rozumku.

    > Przecież jechał za tirem...

    Taka karma... Skoro mowa o wyprzedzaniu, to najpierw trzeba być za... Ale
    niekoniecznie jechać z prędkością =< tego przed, można z > i wtedy zamiast
    _zajechać_ należy zwolnić (o 20), by jadący 140 (czyli zgodnie z przepisami)
    nie musiał hamować o 30 (do 110).
    Jaśniej nie będzie.

    > "wyprzedza tira z prędkością 110-130 km/h"
    > A nie, że jedzie za tirem z prędkością 110-130 km/h

    Coś sobie wymyśliłeś i teraz powtarzasz... Liczysz, że stanie sie prawdą?

    > Nie dość, że manipulujesz cytatami

    Zostawia ci wszytkie cytaty od jakiegoś czasu, a i tak sie zgubiłeś i
    jeszcze kłamiesz!!!

    --
    'Tom N'

  • 193. Data: 2019-09-08 12:35:15
    Od: Kviat

    W dniu 08.09.2019 o 10:50, 'TomN' pisze:
    > Kviat

    > Taka karma...

    Bo jaśnie pan musi zapierdalać 200 lewym pasem, to ktoś inny "ma taką
    karmę" żeby wlec się 90 za tirem?
    Co za bzdura.
    I przy okazji ładnie pokazałeś stan umysłu polskiego suwerena na drodze.

    > Skoro mowa o wyprzedzaniu, to najpierw trzeba być za... Ale
    > niekoniecznie jechać z prędkością =< tego przed, można z > i wtedy zamiast
    > _zajechać_ należy zwolnić (o 20),

    Misiu o małym rozumku, a niby dlaczego należy zwolnić, zamiast
    wyprzedzać, skoro lewy pas jest wolny prawie po horyzont z tyłu?

    > by jadący 140 (czyli zgodnie z przepisami)
    > nie musiał hamować o 30 (do 110).
    > Jaśniej nie będzie.

    Zanim jadący przepisowo 140 dojedzie, to tamten spokojnie zdąży
    wyprzedzić. Hamować musi zapierdalacz z 200.
    Jaśniej nie będzie.

    A jeśli nawet, _jeśli_nawet_, jakiś kierowca niezbyt dobrze oceni
    odległość pojazdu jadącego lewym pasem z tyłu i jadąc 110-130 (skoro się
    już uparłeś, to z koniem kopał się nie będę) zacznie wyprzedzać tira, to
    ten jadący 140 powiniem zdjąć nogę z gazu i zwolnić do 130. A nawet
    przyhamować do 110 i *zachować bezpieczną odległość*.
    Nic nie usprawiedliwia buraka siadającego metr na dupie i migającego
    światłami. Absolutnie nic.

> [...]

    Nie dość, że manipulujesz cytatami i masz problemy z logicznym
    myśleniem, to do tego masz ewidentne braki w umiejętności czytania ze

    Na koniec, misiu o małym rozumku, inny cytat. Choć wątpię, że i to dasz
    radę ogarnąć:

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/191840
    0,1,drogowy-portret-polaka.read

    "Rozmowa z podinspektorem Radosławem Kobrysiem z Wydziału Ruchu
    Drogowego Komendy Głównej Policji o tym, jak Polacy zachowują się na
    drogach.

    AGNIESZKA SOWA: - Co jest najgorszą przywarą polskich kierowców?

    RADOSŁAW KOBRYŚ: - Pogoń. Pogoń za czasem, za najlepszym wynikiem i
    ściganie się z nawigacją samochodową. Więc prędkość. Zdecydowanie za
    ciężka noga.

    AS: A najeżdżanie na zderzak i spychanie maruderów, już nawet ze
    środkowego pasa, nie tylko z lewego? Przejeżdżamy granicę państwa i
    nagle nikt nie siedzi nam na zderzaku, nie świeci długimi...

    RK: Wielu polskich kierowców, bo oczywiście nie wszyscy, zachowuje się
    tak, jakby droga była tylko dla najtwardszych i najlepszych mistrzów
    kierownicy. Brak partnerstwa i empatii na drodze. Widzimy to w trakcie
    patroli, najczęściej kiedy jedziemy radiowozem nieoznakowanym(...)

    AS: Policja powołała specjalne grupy SPEED, policjanci po cywilnemu w
    nieoznakowanych, bardzo szybkich samochodach ścigają piratów drogowych.
    Czy dlatego, że Polacy jeżdżą coraz gorzej?

    RK: Na pewno coraz szybciej. Kiedy w maju 2015 r. wszedł w życie przepis
    o utracie prawa jazdy za przekroczenie prędkości o więcej niż 50 km/h w
    obszarze zabudowanym, ludzie wyraźnie się wystraszyli i zaczęli jeździć
    wolniej, co przełożyło się na zmniejszenie liczby kolizji i wypadków. Z
    roku na rok ujawnialiśmy coraz mniej przekroczeń prędkości. Aż nagle w
    tym roku, jakby Polacy odpuścili postanowienia noworoczne, mamy o ponad
    połowę więcej takich incydentów. Policjantów na drogach jest tyle samo,
    podobna ilość sprzętu, a Polacy - hulaj dusza, piekła nie ma.
    (...)

    AS: Agresja stała się chyba specjalnością polskich kierowców?

    RK: Zaczyna się tzw. gniewem za kierownic, kiedy prowadzący samochód
    trąbi na innych bez powodu, miga długimi światłami, krzyczy na innych
    kierowców.(...)
    *Najczęstszym przykładem jest tzw.najeżdżanie na tylny zderzak
    samochodu, który zbyt wolno jedzie lewym pasem. Takie zachowanie ma na
    celu wyrządzenie fizycznej, psychicznej krzywdy innemu uczestnikowi
    ruchu drogowego.* (...)

    AS: Pod względem bezpieczeństwa na drogach Polska jest wciąż na szarym
    końcu w Europie.

    RK: Byliśmy na czwartym miejscu od końca, teraz awansowaliśmy oczko
    wyżej. Ale wciąż nie jest dobrze. (...)Powodem jest niemal zawsze
    nadmierna prędkość.(...)

    AS: Co można zrobić dla poprawienia bezpieczeństwa na naszych drogach?

    RK: Edukować.(...)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 194. Data: 2019-09-08 18:01:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-08 12:35, Kviat wrote:
> [...]

    > RK: Zaczyna się tzw. gniewem za kierownic, kiedy prowadzący samochód
    > trąbi na innych bez powodu, miga długimi światłami, krzyczy na innych

    Dpotkałem

> [...]
    > nadmierna prędkość.(...)
    >
    > AS: Co można zrobić dla poprawienia bezpieczeństwa na naszych drogach?

    Ścierwo zamierza edukować. Gdzie? Pierdoły zwykłe. Pasożyt społeczny
    chce wykazać swoją użyteczność.

  • 195. Data: 2019-09-08 20:30:29
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kviat w

    > Bo jaśnie pan musi zapierdalać 200 lewym pasem, to ktoś inny "ma taką
    > karmę" żeby wlec się 90 za tirem?

    Pierdolisz jak potłuczony!
    I na dodatek jeden akapit podzieliłeś na milijon liter...

    Pa IDIOTO.

    --
    'Tom N'

  • 196. Data: 2019-09-09 15:21:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .08.2019 o 22:52 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Zawyża, przy 160 googiel pokazuje 3km/h mniej.

    To niewiele. Ale potrafi wiecej, i wydaje sie, ze jedziesz 160, a tak
    naprawde 150.
    No ale skoro corsa cie wyprzedza, to ona musi z 10 wiecej ...

    >Paliwo mają lepsze :-)

    Kiedys legendy o tym krazyly, ale jednak watpie.

    Kiedys mieli ubezpieczenie zalezne od mocy, i sporo bylo slabych
    pojazdow, ale dawno temu bylo i jakby im przeszlo.

    Niby mocy az tak duzo nie trzeba, Corsa 1.2 z 51kW/70KM ... predkosci
    juz nie podaja, nieoficjalnie 160km/h, moze Niemcy lubia jezdzic z
    pedalem w podlodze.

    W Polsce Opel oferuje 1.4T, 100KM - to juz takie 160 potrafi
    wyprzedzic.
    W Niemczech oruja jeszcze 150KM, a google znajduje i corsy 192KM.

    J.

  • 197. Data: 2019-09-10 09:32:40
    Od: p...@g...com

    --Niby mocy az tak duzo nie trzeba, Corsa 1.2 z 51kW/70KM ... predkosci
    juz nie podaja, nieoficjalnie 160km/h, moze Niemcy lubia jezdzic z
    pedalem w podlodze.

    firmowym albo z wypozyczalni bez problemu :-) Polo 1.2 tsi lata non stop 160-180 po
    autostradzie

    --W Polsce Opel oferuje 1.4T, 100KM - to juz takie 160 potrafi wyprzedzic.
    W Niemczech oruja jeszcze 150KM, a google znajduje i corsy 192KM.

    city go 140-160, panda 160 itd, wiec corsa tez tyle pojdzie

  • 198. Data: 2019-09-10 17:56:48
    Od: Kviat

    W dniu 08.09.2019 o 20:30, 'TomN' pisze:
    > Kviat w

    > Pierdolisz jak potłuczony!

    Nerwy ci się popsuły :)
    Ale nic dziwnego, że czujesz niepokój, bo zaczęło coś do ciebie docierać.

    Tu masz jeszcze:
    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Dzien-z-policyj
    na-grupa-Speed-na-obwodnicy-Trojmiasta-n137668.html

    "W środę, 4.09.2019 towarzyszyliśmy z kamerą policjantom z gdyńskiej
    drogówki, którzy w ramach działań grupy "Speed" patrolowali głównie
    obwodnicę i ul. Morską."

    "Towarzyszyliśmy policjantom z policyjnej grupy "Speed" na obwodnicy.
    Podczas naszej służby rekordzista przekroczył dozwoloną prędkość o 61
    km/h. Każdy wjazd na obwodnicę skutkował tym, że nieoznakowany radiowóz
    zatrzymywał kierowcę, który jechał co najmniej o 30 km/h szybciej, niż
    pozwalały na to znaki."
    (...)
    "Pierwszego kierowcę, który jedzie 142 km/h na odcinku, na którym można
    poruszać się maksymalnie 100 km/h trzeba zatrzymać praktycznie od razu
    po naszym wjeździe na obwodnicę. 300 zł i 8 pkt. karnych trafia na jego
    konto w kilka minut i jedziemy dalej."
    (...)
    "Po niecałych czterech godzinach suma wypisanych mandatów przekroczyła
    już 2,1 tys. zł."
    (...)
    "Pozostali kierowcy w większości wprost przyznawali, że przepisy łamali
    świadomie. Każdy wjazd na obwodnicę skutkował więc kolejnym mandatem i
    punktami karnymi."

    I teraz skup się, będzie najistotniejsze:

    "- Kiedyś jeden z kierowców migał nam światłami, gdy wyprzedzaliśmy inny
    samochód na obwodnicy. Zapewne według niego robiliśmy to za wolno. Gdy
    więc skończyliśmy manewr, wyprzedził nas, zjechał na prawy pas i
    gwałtownie zahamował. Mina, gdy włączyliśmy sygnały i zorientował się,
    że to nieoznakowany radiowóz, była bezcenna - opowiada mł. asp. Paweł
    Dobrowolski.
    Można było za to wycenić wykroczenia samozwańczemu "szeryfowi". Po
    podsumowaniu wszystkich okazało się, że 1 tys. zł zniknęło z jego
    portfela, ale nauczka zapewne na zawsze pozostała w jego pamięci."

    > I na dodatek jeden akapit podzieliłeś na milijon liter...

    Te kilka linijek okazały się zbyt długim tekstem do ogarnięcia? Za dużo
    literek było? Biedactwo...

    > Pa IDIOTO.

    Przepraszam, że naraziłem cię na tak gigantyczny wysiłek umysłowy.
    Na drugi raz uprzedź i podaj ilość literek z jaką jeszcze sobie radzisz,
    postaram się nie popełnić tego błędu ponownie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 199. Data: 2019-09-10 17:59:56
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny - do wszystkich
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Dlaczego - sie kupi nowe auto i to taniej niz w Polsce :-)
    >
    > Tylko co z wyrejestrowaniem starego ...

    Jestesmy w uni - takie sprawy powinno sie w ramach uni załatwiać bez
    zadnego przerejestrowywania.
    Stary złomujesz, kupujesz inny i jezdzisz gdzie chcesz, ubezpieczasz
    gdzie chcesz etc.

    No ale u nas sie o "pedałach i ksiendzach" w ramach kampanii europejskiej
    gada...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 200. Data: 2019-09-10 18:43:20
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-10 17:56, Kviat wrote:

> [...]
    > podsumowaniu wszystkich okazało się, że 1 tys. zł zniknęło z jego
    > portfela, ale nauczka zapewne na zawsze pozostała w jego pamięci."

    Mnie kiedyś też okradli i na zawsze pozostało w pamięci. Taki zwykły
    złodziej, nie najęty przez państwo.