  • 1. Data: 2011-02-23 07:57:21
    Temat: numer 221044 czyj to bot?
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    zaczyna być wkurzające, dzwoni po 23:00 i po odebraniu cisza w
    słuchawce, google nie pomogło

    Paweł

  • 2. Data: 2011-02-23 22:51:51
    Temat: Re: numer 221044 czyj to bot?
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-02-23 07:57, Paweł Gąska <c...@o...pl> wrote:
    > zaczyna być wkurzające, dzwoni po 23:00 i po odebraniu cisza w
    > słuchawce, google nie pomogło

    Hint: policja?

  • 3. Data: 2011-02-24 08:33:55
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Przyjazny
    z dnia: 2011-02-23 23:51:

    > Hint: policja?
    wow! ciekawe po co do mnie dzwonią po 23 i jeszcze nie chcą gadać?

    Paweł

  • 4. Data: 2011-02-24 09:51:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> napisał w wiadomości

    > Hint: policja?

    Mnie to raczej na NOM (czy Exatel, czy jak to tam zwa) wyglada.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-02-24 15:45:25
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-02-24 08:33, Paweł Gąska <c...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Przyjazny
    > z dnia: 2011-02-23 23:51:

    > wow! ciekawe po co do mnie dzwonią po 23 i jeszcze nie chcą gadać?

    Słaby dowcip. Chodziło o zgłoszenia na policję, że jesteś nękany.

  • 6. Data: 2011-02-25 00:05:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-24 09:33, Paweł Gąska pisze:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Przyjazny
    > z dnia: 2011-02-23 23:51:

    > wow! ciekawe po co do mnie dzwonią po 23 i jeszcze nie chcą gadać?

    Jakaś dziewucha może tęskni i chce posłuchać Twojego odechu ;-)

    --
    animka