  • Data: 2009-09-10 16:48:15
    Temat: Re: nudne pytanie o pierdziawki
    Od: Netx <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zasilacz (to jednak wazna sprawa) mozna wymienic na impulsowy, ale
    > chyba bylby trudny do kupienia bo to, z tego co pamietam 20V (czy 27),
    > ale zapewne mozna go samemu zbudowac jesli bedzie taka koniecznosc.
    > mozna tez podlaczyc calosc do jednej listwy z "pedalem" i wylaczac.
    > mozna podlaczyc poperz timer czy inny zegar, w razie jak sie zapomni
    > wylaczyc. sposobow oszczedzania w tym wypadku jest kilka,

    Na Allegro pod hasłem "listwa master" znalazłem listwy z gniazdkiem
    "master". Można w te gniazdo "master" włączyć komputer a do jednego z
    gniazd slave podłączyć głośniki. Po zaniku obciążenia (wyłączeniu
    komputera) listwa powinna odłączyć zasilanie w pozostałych gniazdach
    więc głośniki byłyby automatycznie wyłączane. Tak to powinno działać
    teoretycznie - czy tak rzeczywiście działa to nie wiem, chociaż w
    przyszłości pewnie wypróbuję.

    Pozdrawiam,
    Marek