  • Data: 2009-09-10 21:16:38
    Temat: Re: nudne pytanie o pierdziawki
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Sep 2009 01:11:19 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    >Na litość bogów, czego oczekujesz od głośniczków tej klasy?

    ile razy mam pisac? jeszcze raz co napisalem w pierwszym poscie:

    "zeby sie dalo je postawic na polce i sluchac muzyki powaznej i radia
    bez wyraznego obrzydzenia?". - jasne? ta sprawa jest juz zapatwiona.

    nie moja wina, ze bezmyslnie traktowales muzyke klasyczna jako
    najmniej wymagajaca do reprodukcji. sam przeciez pisales:
    "Do muzyki klasycznej subwoofer nie jest potrzebny; to co jest w T40
    wystarcza z naddatkiem."

    a w nastepnym poscie inteligentnie dodales:
    "Zapomniałeś o organach, które mogą zejść do infradźwięków."

    przeczytaj jeszcze raz caly watek i mnie nie juz nie zalalmuj.

    >Nagłośnienia na
    >miarę filharmonii? Zdajesz sobie sprawę, że typowe głośniki komputerowe 2.0
    >mają z reguły pasmo przenoszenia zaczynające się od 140-200Hz? Toż moje
    >głośniki od starego zestawu Hi-Fi mają pasmo przenoszenia zaczynające się
    >od 60Hz, a muzykę klasyczną odtworzą lepiej niż _dowolny_ zestaw
    >komputerowych głośników z subwooferem!
    >Mi się wydaje, że problem jest zresztą nie w paśmie tylko w twoich
    >wymaganiach.

    nie. problem jest, w tym, ze nie potrafisz zrozumiec, ze w tym watku
    rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach. o kolumienkach, ktore ja chce
    kupic i drugi temat. juz ogolny: odtwarzanie muzyki klasycznej przez
    male kolumny komputerowe, ktore z moimi zachciankami i poprzednim
    tematem nie maja juz nic wspolnego.
    zanim nastepny raz napiszesz zastanow i postaraj sie odsepartowac te
    dwie rzeczy od siebie. <rs>