  • 21. Data: 2010-01-17 01:16:13
    Temat: Re: nowy trick glin
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > O ile Ja Ci pozwolę :D

    ty to możesz mi skoczyć.
    jesteś pikuś.

    moon

  • 22. Data: 2010-01-17 01:27:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 01:16:13 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą
    przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    Podskocz, to zobaczysz :D

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 23. Data: 2010-01-17 01:49:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-16, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Sugerujesz, że nie jestem człowiekiem/ :>

    Widziałeś tam jakieś kwantyfikatory?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 24. Data: 2010-01-17 02:29:11
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Podskocz, to zobaczysz :D

    umysłowo chory pracowniku firmy Softnet w Krakowie, publicznie
    oświadczajacy, że masz dostęp do ważnych informacji bankowych, że jesteś w
    związku z tym często badany psychiatrycznie, a jednocześnie oświadczjący
    publicznie, że znasz stan mojego konta...
    sam się zamykasz w pierdlu i wypierdalasz z roboty.
    będę miał wielką przyjemność zafundować ci wreszcie ulgę od mentalnych
    cierpień.
    jesteś chorym żuczkiem.

    moon

  • 25. Data: 2010-01-17 09:33:02
    Od: "Gruby" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    > w Ełku to ja rządzę:)

    na smietniku chyba...:-)

    > zapomniałem poinformować speców od ceny wymiany żarówki, że teraz pewne
    > naprawy zostały przez niesfornego dealera wykonane za darmo, bo "ależ
    > kto by tam brał za taką drobną naprawę - szerokiej drogi".
    > to się nazywa edukacja poprzez negatywny feedback, LOL!
    > moon

    no ba, wywaliłes cały zespół i zatrudnili nowych, którzy z ręki ci jedza?
    ty to jestes prezes po prostu, a nawet taki bos wszystkich bosów:-PPP

    ale nie zmienia to faktu, że i tak jestes jemiołem:-)

    --
    Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradze
    od przyjaciół Boże strzeż, z wrogami sobie poradze

  • 26. Data: 2010-01-17 11:48:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Moon pisze:

> [...]
    > naprawy zostały przez niesfornego dealera wykonane za darmo, bo "ależ
    > kto by tam brał za taką drobną naprawę - szerokiej drogi".

    LOL! Fantazję to ty jednak masz... wybujałą.

    > to się nazywa edukacja poprzez negatywny feedback, LOL!

    Coraz ładniejsze nazwy wymyślasz, dla czegoś co ludzie zwykli nazywać
    donosicielstwem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 27. Data: 2010-01-17 11:55:49
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > I to jest ten moment, kiedy człowiekowi brakuje kamerki :)

    Jakiś miesiąc temu zrobiłem sobie jaja i napisałem że instaluję kamerkę żeby
    mieć bat na piratów. Jaki niedobry się wtedy zrobiłem. Tylko ze trzy osoby
    uznały to co napisałem za żart. Kamerka to doskonały środek techniczny
    pozwalający udowodnić że ktoś nam wjechał w tył a nie że to my żeśmy cofali.
    Pokaże kto miał pierwszeństwo i jakie światło się świeciło na sygnalizatorze.
    Pozwala na dokładne zmierzenie prędkości z jaką się poruszaliśmy, można również
    określić czy te 180 co nam pokazuje niebieski na radarze to nasza prędkość czy
    kogoś złapanego 5 minut wcześniej itp. To nie musi być super kamera. Wystarczy
    taka w starym telefonie, leżącym gdzieś w szufladzie. Specjalnie nie mam
    zastrzeżeń co do pracy Policji. Ale z doświadczenia wiem że trafiają się tam
    osoby z lekka pierdolnięte. Kamerka to doskonały sposób na eliminacje
    nadgorliwych. W normalnych warunkach na słowo jednego policjanta trzeba mieć z
    20 świadków zeznających przeciwko niemu. I też nie wiadomo komu sędzia uwierzy.
    Nawet niezbyt szczegółowy zapis z kamerki powoduje że proporcje zaczynają się
    wyrównywać. Jeśli by było dużo osób posiadających kamerki. I robili by użytek
    również w taki sposób że dokumentowali by czasami niezbyt odpowiedzialne a
    czasami wręcz zagrożone sporymi karami zachowania policjantów. To może po pewnym
    czasie policjant stał by się partnerem a nie panem naszej kasy.

  • 28. Data: 2010-01-17 12:26:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 11:55:49 +0100, kogutek wrote:
> [...]
    >pozwalający udowodnić że ktoś nam wjechał w tył a nie że to my żeśmy cofali.

    Ale ty pisales ze chcesz miec bat na piratow, a nie na wlasne ciekawe
    przypadki. A to jednak co innego ..

> [...]
    >określić czy te 180 co nam pokazuje niebieski na radarze to nasza prędkość czy

    Owszem, ale tak prawde mowiac to jesli chodzi o mnie to zawsze im sie
    predkosc zgadzala. Ci z jakims tam czesciowym poczuciem uczciwosci
    naprawde oszukiwac nie musza - wystarczy spojrzec na nasze drogi ze
    piratow do zlapania nie brakuje.

    Oczywiscie moga sie zdarzyc i gorsi.

    >To nie musi być super kamera. Wystarczy
    >taka w starym telefonie, leżącym gdzieś w szufladzie.

    Az taki bardzo stary nie moze byc, bo nie ma kamery, ma za mala
    pamiec. No i oprogramowac trudno.
    A szkoda, bo bylby idealny.

> [...]
    >czasami wręcz zagrożone sporymi karami zachowania policjantów. To może po pewnym
    >czasie policjant stał by się partnerem a nie panem naszej kasy.

    Taa .. ale reszta obywateli tez jest rozna, zaczna masowo wysylac
    filmy, najpierw zmusza policjantow do jazdy 50, a potem wszyscy beda
    musieli jechac 50, bo jak ktos radiowoz wyprzedzi, to policjant
    zaniedbal obowiazkow :-)

    J.

  • 29. Data: 2010-01-17 19:00:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 01:49:47 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Widziałeś tam jakieś kwantyfikatory?

    Domyslnie jest wielki ;)

  • 30. Data: 2010-01-17 19:02:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 11:55:49 +0100, kogutek napisał(a):

> [...]
    > osoby z lekka pierdolnięte. Kamerka to doskonały sposób na eliminacje

    Oj coś wiem na ten temat :D