  • 41. Data: 2010-01-20 20:06:17
    Temat: Re: nowy trick glin
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 23:06:01 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą przy
    ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > czyli piszesz po pijanemu i nie pamiętasz?
    > no coż, to twój problem,
    > nie przenoś go na innych

    Myśle, że 'projekcja' to byłoby jedno z słów użytych przez psychiatrę do
    opisania Pańskiego przypadku.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 42. Data: 2010-01-20 20:34:15
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Jadę , widzę błękitna skoda przede mną. Ograniczenie do 70, skoda około
    > 71km/h.
    > Podjeżdżam, skoda do lewej krawędzi, ewidentnie prowokuje do wyprzedzania.
    > Przed przejściem dla pieszych prawie na pobocze wjechali.
    > Widzę w lusterku jak pomyka auto z tyłu, otworzyłem okno i dałem ręką znać
    > ze gliny jadą. Gość nurkowanie (hamował ze prawie lampy wypadły). Panownie
    > ze skody zakumali, że wiem w jakiej branży pracują i zaczęli jechać
    > normalnie.

    Jak się daję ręką znak że gliny jadą? Ze znaków powszechnie dawanych ręką znam
    taki co się środkowy palec pokazuje. Jest jeszcze wersja rozszerzona.
    Solidaruchy mówiły ze to zwycięstwo, dwa palce wskazujący i środkowy ułożone w
    V. Jak się po latach okazało to w rzeczywistości oznacza to samo co jeden palec
    tylko w dwie dziury. Uwiarygodnij opowieść opisując znak ręką " gliny" bo lipą
    Twoja opowieść pachnie. I do tego ze niebiescy zakumali. Chyba że żabami byli.
    Za komuny nie było policji tylko milicja. Był też współczynnik określający
    inteligencję. Jednostką był 1 Cjant i typowa wartość dla przeciętnego człowieka
    wynosiła 1.