  • 11. Data: 2010-01-16 23:34:27
    Temat: Re: nowy trick glin
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:his868$rcp$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > ...fotel wysuniety do tylu daje wiecej miejsca na nogi i umozliwia
    > "zsuniecie" sie do przodu

    Może jednak to był lodzik ? ;D

  • 12. Data: 2010-01-16 23:37:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-16, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Ja dzisiaj wyprzedzam ciężarówkę i nagle zauważam, że przed nią jedzie
    > oznakowany radiowóz drogówki :) Wcisnąłem się na wszelki wypadek
    > pomiędzy nich no i tak sobie jedziemy. A policjanci zwalniają,
    > zwalniają, zjeżdżają nieco na pobocze, migacz w prawo... Zwolnili do
    > 20 km/h i migają. Nie dałem się nabrać, bo zauważyłem, że chwilę
    > wcześniej przejechaliśmy znak zakazu wyprzedzania. Pojechaliśmy te 20km/h
    > z pół minuty i dali sobie spokój - wrócili na pas i do normalnej prędkości.
    > Moim zdaniem takie coś to już chamstwo. Jak to było - jazda z prędkością
> [...]

    I to jest ten moment, kiedy człowiekowi brakuje kamerki :)

    > Bo w to, że faktycznie chcieli dać mi
    > pojechać (200m dalej droga przechodziła w drogę ekspresową dwujezdniową)
    > jakoś nie uwierzę...

    Jest to możlwe...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2010-01-16 23:44:05
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    jerzu wrote:

    > Stary numer. Stosowany m.in. przez policjantów z puławskiej, złotej
    > Vectry.

    szara vectra pozdrawia złotą vectrę!
    :)

    moon

  • 14. Data: 2010-01-16 23:46:29
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Dnia Sat, 16 Jan 2010 02:51:57 +0100, Moon napisał(a):
    >

    > Oj, Pan Prezes jak widze prawa nie przestrzega...

    Oj Płaszczyca, nieadwno czytałem jak to straciłeś prawo jazdy...
    Pan Płaszczyca, to dopiero prawa nie przestrzega!
    Recydywa!

    Moon

  • 15. Data: 2010-01-16 23:51:49
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Gruby wrote:
    > Użytkownik "Moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    >
    > znowu dałes się wydymac...
    > a nie było to w Ełku przypadkiem?

    w Ełku to ja rządzę:)
    zapomniałem poinformować speców od ceny wymiany żarówki, że teraz pewne
    naprawy zostały przez niesfornego dealera wykonane za darmo, bo "ależ kto by
    tam brał za taką drobną naprawę - szerokiej drogi".
    to się nazywa edukacja poprzez negatywny feedback, LOL!

    moon

  • 16. Data: 2010-01-17 00:11:21
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:34:27 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Może jednak to był lodzik ? ;D

    Lizak.
    Ale dla Moona. :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 17. Data: 2010-01-17 00:46:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 19:55:07 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

> [...]
    > utrudniającą ruch, czy jakoś tak? Bo w to, że faktycznie chcieli dać mi
    > pojechać (200m dalej droga przechodziła w drogę ekspresową dwujezdniową)

    No cóż, kamerka, jazda po poboczu, na komende i niech płacą, sukinsyny.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 18. Data: 2010-01-17 00:47:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:37:14 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > I to jest ten moment, kiedy człowiekowi brakuje kamerki :)

    Sugerujesz, że nie jestem człowiekiem/ :>

  • 19. Data: 2010-01-17 00:48:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:46:29 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą
    przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > Oj Płaszczyca, nieadwno czytałem jak to straciłeś prawo jazdy...

    Oj, to musiał Pan mieć jakieś zwidy, albo ktoś Panu kłamstw napisał.

    A do tego łamie Pan prawo. I jeszcze pisał Pan, że daje w łape policjantom.

  • 20. Data: 2010-01-17 00:48:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:51:49 +0100, Moon napisał(a):

    > w Ełku to ja rządzę:)

    O ile Ja Ci pozwolę :D