  • 1. Data: 2010-01-16 02:51:57
    Temat: nowy trick glin
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    tak jechałem dziś za ciężarówą pełną złomu, jedzie to 45km/h i nie da się
    wyprzedzić, bo cały czas ciągła, przejścia, skrzyżowania...
    a za nią vectra szara... też się wlecze. i tak patrzę, patrzę, ale widzę
    tylko kierowcę, wiem, że w pojedynkę nie jeżdżą, bo co dwie głowy to nie
    jedna i w końcu, kilka metrów przed rozszerzeniem na wzniesieniu deycduję
    się na manewr, wyprzedzam, bo już kurwa nie mogę znieść tego pieprzenia się
    z szybkoscią żółwia, jestem 7 godzin w drodze i chcę być w domu i oczywiście
    z vectry wyskakuje lizaczek i mam 3 stówki w plecy i 5 punktów :)
    okazuje się, że na miejscu pasażera siedzi policjantka, która się całkowicie
    chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.
    dowcipnisie:)

    moon

  • 2. Data: 2010-01-16 03:08:57
    Temat: Re: nowy trick glin
    Od: to <t...@a...xyz>

    Moon wrote:

    > tak jechałem dziś za ciężarówą pełną złomu, jedzie to 45km/h i nie da
    > się wyprzedzić, bo cały czas ciągła, przejścia, skrzyżowania... (...)

    Powinni dać mandat głupkowi co nasmarował ciągłe gdzie nie trzeba...

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-01-16 08:19:52
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Moon nadaje:
    > mam 3 stówki w plecy i 5 punktów :) okazuje się, że na miejscu
    > pasażera siedzi policjantka, która się
    > całkowicie chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.

    Za to, że przerwałeś koleżance policjantce chowanie się pod deską
    rozdzielczą, bez kozery dałbym pińcet. Po znajomości, bo obcemu to kulka
    z broni służbowej ;-)

  • 4. Data: 2010-01-16 09:32:26
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > okazuje się, że na miejscu pasażera siedzi policjantka, która się
    > całkowicie chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.

    Głowy zazwyczaj nie widać, jak się pochyli w kierunku drążka :)

  • 5. Data: 2010-01-16 11:29:05
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-16 09:32:26 +0100, Michał <m...@w...o2.pl> said:

    > Głowy zazwyczaj nie widać, jak się pochyli w kierunku drążka :)

    Ciekawsze jest coś innego.
    Wiara w to, że fotel odsunięty do tyłu wydłuża swoje oparcie.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-01-16 12:30:59
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Bydlę pisze:

    > Ciekawsze jest coś innego.
    > Wiara w to, że fotel odsunięty do tyłu wydłuża swoje oparcie.

    ...fotel wysuniety do tylu daje wiecej miejsca na nogi i umozliwia
    "zsuniecie" sie do przodu

    --
    venioo
    Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

  • 7. Data: 2010-01-16 15:40:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jan 2010 02:51:57 +0100, "Moon" <m...@y...com> wrote:

    >okazuje się, że na miejscu pasażera siedzi policjantka, która się całkowicie
    >chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.
    >dowcipnisie:)

    Stary numer. Stosowany m.in. przez policjantów z puławskiej, złotej
    Vectry.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

    http://aukcje.wosp.org.pl/show_user_auctions.php?uid
    =18273

  • 8. Data: 2010-01-16 20:55:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.01.2010 Moon <m...@y...com> napisał/a:
> [...]
    > okazuje się, że na miejscu pasażera siedzi policjantka, która się całkowicie
    > chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.

    Ja dzisiaj wyprzedzam ciężarówkę i nagle zauważam, że przed nią jedzie
    oznakowany radiowóz drogówki :) Wcisnąłem się na wszelki wypadek
    pomiędzy nich no i tak sobie jedziemy. A policjanci zwalniają,
    zwalniają, zjeżdżają nieco na pobocze, migacz w prawo... Zwolnili do
    20 km/h i migają. Nie dałem się nabrać, bo zauważyłem, że chwilę
    wcześniej przejechaliśmy znak zakazu wyprzedzania. Pojechaliśmy te 20km/h
    z pół minuty i dali sobie spokój - wrócili na pas i do normalnej prędkości.
    Moim zdaniem takie coś to już chamstwo. Jak to było - jazda z prędkością
    utrudniającą ruch, czy jakoś tak? Bo w to, że faktycznie chcieli dać mi
    pojechać (200m dalej droga przechodziła w drogę ekspresową dwujezdniową)
    jakoś nie uwierzę...
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2010-01-16 21:33:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 02:51:57 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą przy
    ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie
> [...]
    > okazuje się, że na miejscu pasażera siedzi policjantka, która się całkowicie
    > chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.

    Oj, Pan Prezes jak widze prawa nie przestrzega...

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 10. Data: 2010-01-16 21:33:43
    Od: "Gruby" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > się całkowicie chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.

    znowu dałes się wydymac...
    a nie było to w Ełku przypadkiem?

    --
    Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradze
    od przyjaciół Boże strzeż, z wrogami sobie poradze