  • Data: 2011-12-12 17:49:16
    Temat: Re: nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę [OT]
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/12/2011 02:07 PM, Robert_J wrote:

    > Ciekawa teoria :-). Oczywiście nie przeczę temu, że sama rozmowa też
    > rozprasza, ale nie powiesz mi że trzymanie telefonu w dłoni nie ma
    > wpływu na zmniejszenie bezpieczeństwa? To może idźmy dalej: jazda bez
    > trzymanki też jest bezpieczna?
    > Popatrz czasem na zmagania kierowców usiłujących skręcić, jednocześnie
    > redukując bieg, a wszystko to jedną ręką, bo w drugiej dziarsko dzierżą
    > słuchawkę ;-)

    Kiedyś jakieś 25 lat temu jechałem z kumplem maluchem. Maluch jak
    to maluch - miał ręczną skrzynię biegów. Jak na licealistów przystało
    kupiliśmy sobie lody takie normalne. Ja siedziałem jako pasażer.
    Umówiliśmy się, że on kieruje a ja zmieniam biegi.
    Staliśmy na czerwonym świetle i jak się zrobiło zielone, to wbiłem
    tę jedynkę na sucho - bez sprzęgła. Laliśmy z tego przez wiele lat.

    Co do ludzi skręcających, redukujących bieg jedną ręką i rozmawiających
    przez telefon, to co by było jak by oni jeszcze jedli loda albo pili
    kawę z MC Donalda?

    Co do tych 5 punktów, to nie wiem jaki procent kierowców obecnie wie,
    że teraz za telefon dają 200 + 0 pkt.