  • Data: 2011-12-12 19:36:12
    Temat: Re: nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Że wydaje coś nam się to nie to samo, że tak jest naprawdę.
    Też kiedyś myślałem, że telefon nie przeszkadza, aż zauważyłem, że jadąc
    i gadając mimowolnie zwalniam. Wydaje mi się, że dajmy na to jadę 90 i
    utrzymuję prędkość, a tu niespodzianka - 75. Telefon absorbuje uwagę w
    stopniu większym, niż by się wydawało i w awaryjnej sytuacji może
    braknąć ułamka sekundy.
    Często widzę, że ktoś jedzie jak kapelusznik, więc wyprzedzam i co
    widzę? Byznesmen albo wspomniana paniusia z komórką przy uchu.
    Nie wierzysz? Zrób proste doświadczenie: jak będziesz zaczynał pogawędkę
    to zasłoń szybkościomierz i potem sprawdź o ile zwolniłeś.
    Dodatkowo absorbujemy swoją uwagę wypatrywaniem miśków w krzakach, czy
    nas nie zauważą.
    Zestaw głośnomówiący to wydatek niezbyt wielki a jak masz GPS, to pewnie
    ma taką funkcję wbudowaną. Wystarczy kilka dni, żeby się przyzwyczaić.
    Jacek