  • 101. Data: 2011-12-13 11:21:45
    Temat: Re: nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 13 Dec 2011 10:44:54 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > I radziłem sobie. Zainstalowałem zestaw. Ale pierdolona Nokia musiała
    > zmienić zarówno międzymordzie jak i sposób mocowania aparatu w
    > uchwycie i mogę sobie w buty wsadzić mój pięknie i profesjonalnie
    > zainstalowany zestaw. Razem z archaiczną N6310.
    > Niby mozna wymienić 3/4 bebechów (zostaje tylko okablowanie) i
    > przerobić na BT ale nie stać mnie już na to, żeby czymś takim podwajać
    > wartość samochodu.

    Aż tak lanosy staniały?
    http://allegro.pl/zestaw-glosnomowiacy-nokia-car-kit
    -ck-7w-gratis-i1989672578.html
    Co będzie jak zatankujesz?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 102. Data: 2011-12-13 11:31:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-12-13 11:02, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > 1. Pisałem juz: ani grosza więcej na to.

    przeciez nie zmuszam Cie do wydatkow, ale osobiste animozje do takowych
    to chyba nienajlepszy powod do dyskredytowania okreslonych rozwiazan.

    > 2. Wielki hak, który przeszkadza przy okularach. Wszelkie słuchawki
    > zakładane za ucho wymagaja u okularnika dwóch rak do założenia tak,
    > żeby nie spadały.

    Tak jak wczesniej napisalem - uzywam z okularami, nawet z dwoma
    roznymi typami, nie mam problemu z zakladaniem jedna reka wiec
    nie rozumiem tego problemu. Probowales w ogole? Bo chyba nie.

    Ale chyba nie ma sensu drazyc tego tematu dalej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 103. Data: 2011-12-13 11:39:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello P.B.,

    Tuesday, December 13, 2011, 11:21:45 AM, you wrote:

    > Aż tak lanosy staniały?
    > http://allegro.pl/zestaw-glosnomowiacy-nokia-car-kit
    -ck-7w-gratis-i1989672578.html

    Jasne. A pół samochodu, żeby dostać się do istniejącej instalacji to
    za darmo mi rozbebeszą i złożą? Poza tym - nie kupuję używek.

    > Co będzie jak zatankujesz?

    Czasem jest to dramat ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 104. Data: 2011-12-13 11:42:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello elmer,

    Tuesday, December 13, 2011, 11:31:37 AM, you wrote:

    > przeciez nie zmuszam Cie do wydatkow, ale osobiste animozje do takowych
    > to chyba nienajlepszy powod do dyskredytowania okreslonych rozwiazan.

    To mam ukraść?

    > Tak jak wczesniej napisalem - uzywam z okularami, nawet z dwoma
    > roznymi typami, nie mam problemu z zakladaniem jedna reka wiec
    > nie rozumiem tego problemu. Probowales w ogole? Bo chyba nie.

    Mam dwa zestawy z hakami, trzeciego nie kupię.

    > Ale chyba nie ma sensu drazyc tego tematu dalej.

    Zdecydowanie nie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 105. Data: 2011-12-13 11:43:32
    Od: HeniekMogiłko <h...@h...he>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 21:33:01 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Wręcz przeciwnie. Wyciąga się lewą/prawą ręką z korytka/podłokietnika
    > i leniwym ruchem zaczepia na uchu, po czym się wciska przycisk.
    > Operacja zdecydowanie łatwiejsza i mniej ryzykowna niż operowanie
    > "fajkiem".

    Ale dekoncentruje tak samo jak trzymanie telefonu.
    --
    Heniek

  • 106. Data: 2011-12-13 11:58:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-13 10:43:32 +0000, HeniekMogiłko <h...@h...he> said:

    > Ale dekoncentruje tak samo jak trzymanie telefonu.

    NIe powtarzaj po pracownikach policji - trzymanie telefonu nie
    dekoncentruje bardziej niż trzymanie kierownicy.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 107. Data: 2011-12-13 12:08:43
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kogutek

    > Głupich trzeba eliminować. 5 punktów za gadanie
    > przez telefon temu służy. Popieram takie działania.

    To chyba należysz do tych, których chcesz eliminować. Za spowodowanie
    kolizji, nawet jak auta idą do kasacji, byle tylko ofiar nie było, jest 6
    punktów i to tylko wtedy, gdy ktoś wezwie policję bo obowiązku nie ma. Za
    trzymanie w ręce telefonu jest 5. U nas jak zawsze wszystko stoi na
    głowie, a przepisy jawią się jako jakiś psycho-rebus który wykluł się po
    ostrym ćpaniu.

  • 108. Data: 2011-12-13 12:31:48
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    to <t...@x...abc> napisał(a):

    > begin kogutek

    > To chyba naleĹźysz do tych, ktĂłrych chcesz eliminowaÄ&#65533;. Za spowodowanie
    > kolizji, nawet jak auta idÄ&#65533; do kasacji, byle tylko ofiar nie byĹ&#65533;o,
    jest 6
    > punktĂłw i to tylko wtedy, gdy ktoĹ&#65533; wezwie policjÄ&#65533; bo
    obowiÄ&#65533;zku nie ma. Za
    > trzymanie w rÄ&#65533;ce telefonu jest 5. U nas jak zawsze wszystko stoi na
    > gĹ&#65533;owie, a przepisy jawiÄ&#65533; siÄ&#65533; jako jakiĹ&#65533;
    psycho-rebus ktĂłry wykluĹ&#65533; siÄ&#65533; po

    > ostrym Ä&#65533;paniu.

    I co z tego że za poważną kolizje jest 6 a za gadanie przez telefon 5. Mnie to
    się podoba. A Ty możesz albo się podporządkować albo zdać PJ jak Ci nie
    odpowiada. Moje na wierzchu a Ty jak byś się nie obrócił to dupa zawsze z tyłu.

  • 109. Data: 2011-12-13 14:10:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kogutek

    > I co z tego że za poważną kolizje jest 6 a za gadanie przez telefon 5.
    > Mnie to się podoba.

    A lekarz co na to?

    > A Ty możesz albo się podporządkować albo zdać PJ jak
    > Ci nie odpowiada. Moje na wierzchu a Ty jak byś się nie obrócił to dupa
    > zawsze z tyłu.

    ROTFL.

  • 110. Data: 2011-12-13 16:11:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Tak, tak - teraz poszukaj tego o czym pisałem: "
    > Były tutaj linki
    > na grupie - sam dawałem. Ktoś tam się zdaje się oburzał, że nie po
    > polsku, ale zdaje się, że stwarzanie zagrożenia z tego tytułu
    > niespecjalnie zależy od języka, którym się posługuje prowadzący.
    > "
    > Później możesz próbować dyskutować z wynikami wieloletnich badań.

    Te, które ja widziałem, mówiły co innego, więc jakieś enigmatyczne
    badania z dupy niespecjalnie mnie ciekawią, szczególnie, że słyniesz to z
    kreatywnej interpretacji najróżniejszych "faktów".