  • 51. Data: 2012-05-31 10:54:31
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > I to właśnie jest czynione, wbrew opowieściom pesymistów.

    Alez ja sie ciesze i doceniam. Tylko z mojego czysto subiektywnego
    punktu widzenia cale te wysilki ida na marne, bo znajdzie sie taki
    Galas, ktory zakorowalby nawet Sahare.
    Byla sobie waziutka Nowoursynowska, jechalo sie nia powoli, bo tlum
    studentow SGGW stal na przystanku i sie tam nie miescil, do tego po 1
    pasie. Zrobili super droge, w miare rowna, po 2 pasy, sciezka rowerowa,
    chodnik i... zamiast 1 swiatel 4. W efekcie predkosc przejazdu spadla.
    Takich przykladow jest wiecej.
    Po DC mam srednia predkosc 29km/h, a w duzej czesci staram sie jezdzic
    poza godznami szczytu i nic nie wskazuje na to, by mialo byc lepiej.
    Autostrady, well, fajnie ze sie buduje, tylko jakos mnie nie stac (tak,
    wiem, moj problem).
    Fajnie wiec, ze sie buduje, niefajnie, ze caly efekt psuja rozne Galasy
    i ta glupia baba z PO, co chce zlikwidowac zielone strzalki. Ja
    rozumiem, ze jest wkurzona, ze ja ktos obtrabil jak spala na
    skrzyzowaniu, ale zeby zaraz tak sie mscic? Nie dosc, ze baba, to
    jeszcze z PO - kumulacja. Dla rownowagi PiS ze swoim swieceniem w bialy
    dzien na tablice "przedstojacego" w korku, tez nie lepszy. Na szczescie
    mamy 200 partii w RP;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 52. Data: 2012-05-31 10:59:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gringo" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    a.pl...

    > Użytkownik "gringo" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > Dlaczego uważasz, że rząd ma obowiązek zapewnić ludziom pracę, do tego
    > jeszcze godziwą?
    >
    > Nie lepiej przyjąć, że każdy jest odpowiedzialny za siebie?
    > =========================
    > A od czego jest rząd?

    Rząd jest od zarządzania krajem, a nie losem każdego z obywateli z osobna.
    Za siebie każdy odpowiada SAM.

    >Co to za system, że likwidują miejsca pracy

    Jakie znowu miejsca pracy zlikwidował rząd i który?
    Mówisz o fotografie prezydenta? ;-)

  • 53. Data: 2012-05-31 11:11:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bogdan,

    Thursday, May 31, 2012, 9:58:10 AM, you wrote:

    [...]

    > Dziękuję za życzenia. W czerwcu minie rok, jak wstawiono mi zastawkę aortalną i
    > protezę tętnicy aortalnej.

    Masz już to za sobą. Mi odmówiono protezowania rozwidlenia dolnego
    aorty. Ale - na litość - nie licytujmy się na choroby, proszę.

    > Po za tym wszystko gra. Mam zamiar jeszcze długo pożyć.
    > Z pracą, to jest tak jak w dowcipie:
    > # Ktoś prosi Boga, by mu zesłał dużą wygraną w totolotka. Prosi ciągle, ale
    > daremnie. Wygrana nie przychodzi.
    > W końcu Bóg zniecierpliwiony ciągłymi prośbami mówi Ktosiowi, żeby Bogu dał
    > szansę i wypełnił kupon totolotka. #

    To wcale tak nie jest.

    > Może jestem zbyt optymistyczny, ale z perspektywy lat, które przeżyłem, mam
    > chyba rzeczywisty osąd otaczającej mnie rzeczywistości. Może zbyt surowo oceniam
    > swych ziomków, a siebie wywyższam? Nie wiem.

    To przyjmij do wiadomości, że po prostu miałes szczęście. Ja też
    mialem - do czasu. A w pewnym momencie obudziłem się z reką w nocniku
    i z wielkim trudem znalazłem pracę. Co też jest szczęśliwym zdarzeniem
    ale nie wiem, jak długo to szczęście potrwa. A do emerytury jeszcze
    trochę lat...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2012-05-31 11:12:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bogdan,

    Thursday, May 31, 2012, 9:59:29 AM, you wrote:

    > No to jakich jeszcze innych ników używałem? To mnie nurtuje.

    Ależ wysil się troche i sam poszukaj - to bardzo ciekawe przekonać
    się, jak się jest postrzeganym przez molocha :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2012-05-31 11:15:10
    Od: "gringo" <g...@g...com>

    .pl...

> [...]
    > A od czego jest rząd?

    Rząd jest od zarządzania krajem, a nie losem każdego z obywateli z osobna.
    ===========================
    A do zarządzania krajem zalicza się tworzenie warunków do tworzenia miejsc
    pracy.
    Za los społeczeństwa odpowiedzialna jest władza, a nie tylko za to, żeby
    społeczeństwo niszczyć, okradać i gnoić, prze lkwidację miejsc pracy,
    handlowanie majątkiem narodowym i okradaniem z emerytury.

  • 56. Data: 2012-05-31 11:15:30
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości

    > Dziękuję za życzenia. W czerwcu minie rok, jak wstawiono mi zastawkę aortalną
    > protezę tętnicy aortalnej. Po za tym wszystko gra. Mam zamiar jeszcze długo
    > pożyć.
    >
    > =====================
    > A teraz weź takiego niedoszłego emeryta budowlańca z zastawką aortalną wyślij
    > lub nakaż mu pracować na budowie do 67 lat.

    Widziałeś czynnego zawodowego boksera w wieku 66 lat?
    Widziałeś czynnego zawodowego lekkoatletę w wieku 66 lat?
    Widziałeś czynnego zawodowego kolarza w wieku 66 lat?

    Widziałeś czynnego zawodowego brydżystę w wieku 66 lat? - To jest możliwe.
    Widziałeś czynnego zawodowego szachistę w wieku 66 lat? - To jest możliwe.
    Widziałeś czynnego zawodowego stróża w wieku 66 lat? - To jest oczywiste, że
    tak.

    Wszystko, co piszesz jest prymitywną demagogią.

    --
    Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
    karierę polityczną".

  • 57. Data: 2012-05-31 11:16:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Thursday, May 31, 2012, 10:54:31 AM, you wrote:

    [...]

    > swieceniem w bialy dzien na tablice "przedstojacego" w korku

    Ile razy jeszcze będziesz powtarzał to kłamstwo? Nie masz żadnego
    obowiązku świecić podczas postoju w korku! Masz Świecić w czasie jazdy
    tylko.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2012-05-31 11:20:15
    Od: "gringo" <g...@g...com>

    Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

  • 59. Data: 2012-05-31 11:20:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bogdan,

    Thursday, May 31, 2012, 11:15:30 AM, you wrote:

    [...]

> [...]

    > tak.

    > Wszystko, co piszesz jest prymitywną demagogią.

    To Ty teraz odstawiasz demagogię. Jaki jest rynek na brydżystów,
    szachistów czy stróżów? Jak myslisz - zdołam się przekwalifikować na
    zarabiającego na siebie szachistę czy brydżystę w moim wieku?

    Bo na stróża człowieka z trudem wchodzącego na pierwsze piętro nikt nie
    chce. Poza tym - wyżyć z 5PLN/godzinę bardzo trudno.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 60. Data: 2012-05-31 11:23:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > O Polsce w raporcie mniej więcej (nie znam angielskiego) tak napisano:
    > # Polska w ubiegłum roku podskoczyła o 6 pozycji wyżej ale teraz opadła o dwa
    miejsca i zajmuje 41 miejsce w 12 filarach konkurencyjności. Ma wielki i doskonały
    rynek. Wysokie standardy edukacyjne i wysoki poziom edukacji. Sektor finansowy dobrze
    rozwinięty. Dobra solidność finansowa Polski przyczyniła się do bardzo dobrych
    wyników Polski. Dalsza powiekszająca się konkurencyjność wymaga znacznego ulepszenia
    infrastruktury transportu...#

    I wszyscy byśmy się z tego cieszyli, gdyby ten raport był naprawdę coś wart.

    Ale drodzy koledzy, którzy tak chętnie skupiliście się na drogach: skoro uważacie
    raport za wiarygodny,
    to chyba w całości, czyli powyższe, bardzo pozytywne opinie też - prawda? ;)