-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nowy egzamin
Date: Thu, 29 Dec 2011 17:22:13 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 21
Message-ID: <jdi44f$2na$1@mx1.internetia.pl>
References: <63xpeokurqx9$.1104i4vsi202p$.dlg@40tude.net>
<4ef75fb3$0$1197$65785112@news.neostrada.pl>
<4ef785ef$1@news.home.net.pl>
<4ef78fe6$0$1442$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<e...@4...net>
<4ef88359$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<192uz5alj85iw.cx8c1mynpjbc$.dlg@40tude.net>
<4ef8e6bb$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<r9jg6sexmov8$.1sbdhotux8ltx.dlg@40tude.net>
<4ef9f2a4$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<jdd00m$35o$1@inews.gazeta.pl>
<4efa0460$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
<jdg1g2$8eo$1@inews.gazeta.pl>
<e2x5xlqye9t8.1wvzqh6ppncfd$.dlg@40tude.net>
<jdhchp$c2p$1@inews.gazeta.pl>
<83agzw55rde1$.1p9uu6nbdg4e1$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1325175759 2794 83.238.168.227 (29 Dec 2011 16:22:39 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Dec 2011 16:22:39 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <83agzw55rde1$.1p9uu6nbdg4e1$.dlg@40tude.net>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2423376
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>
>
>> Uwzgledniles, ze ten samochod z przodu tez zwalnia a nie zatrzymuje sie
>> natychmiast?
>
> Celowo nie uwzględiłem, bo są sytuacje kiedy ten z przodu właśnie nie
> zwalnia, a zatrzymuje się natychmiast.
>
> Wystarczy albo karambol, albo co częściej spotykane - ten z przodu w
> ostatniej chwili zmienia pas żeby ominąć przeszkodę, a ten z tyłu nie ma
> miejsca na zmianę pasa w tej chwili.
>
> Gdyby założyć że ten z przodu zawsze będzie hamował hamulcami, to sądzę że
> jazda 0.5s za nim (albo i bliżej) powinna spokojnie wystarczyć w rozsądnym
> zakresie prędkości (ograniczonym zarówno od dołu i od góry).
No i to są właśnie warunki drogowe. Bez ich uwzględnienia nie ma kompletnie
sensu określanie odstępu.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.11 18:50 J.F
- 29.12.11 18:53 J.F
- 29.12.11 19:52 Adam Płaszczyca
- 29.12.11 19:54 Tomasz Pyra
- 29.12.11 19:55 Adam Płaszczyca
- 29.12.11 19:57 Adam Płaszczyca
- 29.12.11 20:35 Krzysiek Kielczewski
- 29.12.11 20:48 Adam Płaszczyca
- 29.12.11 20:54 Cavallino
- 29.12.11 21:06 Tomasz Pyra
- 29.12.11 21:14 J.F.
- 29.12.11 21:26 Tomasz Pyra
- 29.12.11 21:54 Adam Płaszczyca
- 29.12.11 22:12 Tomasz Pyra
- 29.12.11 22:17 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=