-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Arek <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nowy egzamin
Date: Thu, 29 Dec 2011 11:41:35 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 70
Message-ID: <jdhg4v$mjn$1@node2.news.atman.pl>
References: <63xpeokurqx9$.1104i4vsi202p$.dlg@40tude.net>
<4ef75fb3$0$1197$65785112@news.neostrada.pl>
<4ef785ef$1@news.home.net.pl>
<4ef78fe6$0$1442$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<e...@4...net>
<jdethp$sr$1@node2.news.atman.pl> <jdfa7j$n0h$1@inews.gazeta.pl>
<jdfbre$g4e$1@node2.news.atman.pl> <jdfe5l$5ig$1@inews.gazeta.pl>
<jdhbln$hvn$1@node2.news.atman.pl> <jdhe1c$i7u$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: gate.forrest.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1325155295 23159 83.238.97.130 (29 Dec 2011 10:41:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Dec 2011 10:41:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <jdhe1c$i7u$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2423237
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-12-29 11:05, J.F pisze:
>> A jak to możliwe, że ktoś zdaje test z łatwością, a potem w teście
>> praktycznym nie ma pojęcia co ze sobą zrobić.
>> Wniosek jest jeden test jest za łatwy i za dużo osób bez podstawowej
>> wiedzy przechodzi do drugiego etapu.
>
> Nie, to jest zly wniosek.
> Duzo rzeczy sie sklada na egzamin praktyczny i wystarczy jedna zawalic.
> A jak slusznie zauwazyles - na drodze nie ma czasu na myslenie.
Aby oblać to jedną i tą samą rzecz trzeba tak samo dwa razy zawalić. A
to nie jest takie proste. Aby zakończyć egzamin od razu trzeba zrobić
coś konkretnego a lista konkretnych rzeczy jest krótka: wymuszenie
pierwszeństwa, wjechanie na czerwonym i nieustąpienie pieszemu.
Tak więc jeśli jest się przygotowanym teoretycznie to trzeba mieć
sporego pecha. Albo się po prostu do tego nie nadawać.
>> I o to właśnie chodzi. Takie zadawanie pytań utrudnia tylko
>> wykuwaczom. Jak ktoś rozumie zagadnienie, to nie stanowi to dla niego
>> większego problemu. Idea jak najbardziej słuszna.
>
> Nie, jesli test bedzie z gatunku "trudnych", bo "podchwytliwe" tu
> niezbyt pasuje.
> Nie zapamietasz calej ustawy i rozporzadzenia, po prostu nie.
Musisz znać znaki drogowe, oraz PORD i tyle. Tego wcale nie ma dużo. Aby
była pewność, że nie wykuwasz bezmyślnie tylko znasz, pytania o to samo
są zadawane w różny sposób.
> Idea/kierunek jest jasny, ale jak sie zaczna skupiac na szczegolach, to
> nie dasz rady.
Nikt nie wymaga skupiania się na szczegółach, pytania tyczą się tylko
spraw zasadniczych.
> Pamietasz np warunki wlaczenia swiatel przeciwmglowych ?
> moge je wlaczyc jesli opad gradu zmniejszyl widocznosc ?
Nie pamiętam. Ale gdybyś podał przykład pytania, to udowodniłbym, że na
zwykłą logikę można na nie poprawnie odpowiedzieć:) Wbrew pozorom
przepisy w większości są logiczne. Pytania o nie również.
>>> A co z obrazkiem z1, czemu pominales ? :-)
>> Hmmm, były tylko z2 i z3.
> http://jfox.republika.pl/moto/pyt/z1.jpg
> kierowca w tej sytuacji:
>
> A. powinien zachować szczególną ostrożność
> B. jest ostrzegany o możliwości poślizgu pojazdu
> C. jest ostrzegany o robotach na drodze.
>
> szybciutko, ktore TAK, ktore nie ?
Znak ostrzegający o niebezpieczeństwie (żółty trójkąt z czerwonym
obramowaniem), więc ostrożność jest wskazana:), znak informuje o tym, że
jezdnia jest śliska, więc możliwość poślizgu jest jak najbardziej
prawdopodobna. O robotach nie ma mowy.
Czyli odpowiedź: A,B, czas namysłu 3s.
Znaki ostrzegawcze trzeba po prostu znać. Jest ich mało a rysunki dość
jasno obrazują o co chodzi.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.11 12:33 Bydlę
- 29.12.11 12:35 J.F
- 29.12.11 12:45 J.F
- 29.12.11 13:00 RoMan Mandziejewicz
- 29.12.11 13:06 J.F
- 29.12.11 13:11 Arek
- 29.12.11 14:34 Arek
- 29.12.11 15:17 J.F
- 29.12.11 15:24 RadekNet
- 29.12.11 15:26 RadekNet
- 29.12.11 16:13 J.F
- 29.12.11 16:23 J.F
- 29.12.11 16:24 John Kołalsky
- 29.12.11 16:31 J.F
- 29.12.11 16:45 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=