  • Data: 2010-08-23 12:04:47
    Temat: Re: nowoczesna płyta główna
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message
    news:2010081916111200@grush.one.pl...

    > Ale już porty COM się przydają za każdym razem, gdy chce
    > się podłączyć jakieś nie najnowsze urządzenie pomiarowe lub
    > całkiem jeszcze sprawnego UPSa sprzed paru lat. Gniazda IDE
    > z kolei doceniają wszyscy ci, którzy niedawno rozszerzyli
    > swój stary komputer o nowy, szybki dysk, a teraz zmieniają
    > płytę główną i nie chcą kupować kolejnego dysku. Stacje
    > dysków też są w niektórych zastosowaniach wciąż jeszcze
    > przydatne. Owszem, wszystko to można zastąpić odpowiednimi
    > przejściówkami USB, ale po pierwsze nie zawsze działają one
    > dobrze, a po drugie zintegrowanie gniazd COM czy FDD na pły-
> [...]

    Przypomne - rozmawiamy tu o komputerze maisntreamowym. 87% gospodyn domowych
    z Gdanska idzie do sklepu, kupuje komputer "zeby sie dalo zdjecia z aparatu
    wyslac do cioci i zeby syn mogl sobie pograc". W komplecie dostaje peryferia
    USB i naprawde nie podlacza UPSow sprzed paru lat ani dyskow od Gozdzikowej
    spod trojki. ;)

    Pozdrwiiam
    Kamil