  • Data: 2010-08-23 13:24:37
    Temat: Re: nowoczesna płyta główna
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-08-23, o godz. 13:04:47
    "kamil" <k...@s...com> napisał(a):

    > Przypomne - rozmawiamy tu o komputerze maisntreamowym. 87% gospodyn
    > domowych z Gdanska idzie do sklepu, kupuje komputer "zeby sie dalo
    > zdjecia z aparatu wyslac do cioci i zeby syn mogl sobie pograc". W
    > komplecie dostaje peryferia USB i naprawde nie podlacza UPSow sprzed
    > paru lat ani dyskow od Gozdzikowej spod trojki. ;)

    Ale klawiaturę PS/2 jak najbardziej. Na grubo ponad setkę "firmowych"
    gotowych komputerów które przeszły przze moje biuro w ciągu tego roku
    (HP+Compaq, F&S, Dell, Adax-y i jakieś inne) większość posiadała
    klawiatury na PS/2. Celował w tym zwłaszcza Dell i HP - chyba wszytkie
    biurowe maszyny z tych firm miały myszki na USB i klawiaturę na PS/2.
    Poza nettopami klawiatura na PS/2 jest normą a nie wyjątkiem gdy jest
    to _prosta_ klawiatura w gotowym zestawie. Zresztą dośc dużo płyt ma
    tylko jedno gniazda PS/2 - tylko dla klawiatur,

    Zdrówko