  • Data: 2010-08-24 12:35:40
    Temat: Re: nowoczesna płyta główna
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20100824133320.1cb3aa88@babcia-workstation...
    > Dnia 2010-08-23, o godz. 16:47:56

    > A modeli nie pomnę bo dokumentacja leży w tej chwili jakięs 600 km od
    > miejsca gdzie przebywam. Któreś biurowe desktopy ale serii nie pomnę
    > bo takei rzeczy wywalam z pamięci. Zakup około 15-16 sztuk w okolicach
    > marca tego roku. Jak Cię inetersują szczegóły to po 4 września.

    Kupilismy jakies 30 na poczatku roku, pare dni temu drugie tyle (Opitplexy
    780) - wszystko na USB. Chyba, ze to jakies ultra-budget edition na rynek
    ukrainski. ;)

    Przejrzyj strony Della i HP - za kazdy jeden komputer ktory tam bedzie
    dostepny z klawiatura PS/2 stawiam ci piwo. Powaznie mowie.

    > Zresztą Dell mnie zaskakuje często w kwestii kompletowaniasprzętu. Np.
    > pakując często do tańszych serwerów napędy CD zamiast DVD - cłąkiem
    > jakby im został magazyn tego i coś z tym trzebaby zrobić.

    Ostatnie Delle jakie kupilem to byly z serii PE 1850 kilka lat temu i tam
    byly CD, nie wiem jak nowe.

    Pozdrawiam
    Kamil