    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: nowoczesna płyta główna
    Date: Fri, 20 Aug 2010 16:23:18 +0100

    "pikny zenon" <z...@g...pl> wrote in message
    news:i4jqqr$c9a$1@inews.gazeta.pl...

    > Których?

    > Których?

    nie wiem, nie bede przeciez tracil czasu szukajac czegos czego rownie dobrze
    wcale moze nie byc, jakos kawalek plastiku na ps2 mi snu z powiek nie spedza,
    a huba usb sobie moge podlaczyc w kazdej chwili i bede mial portow tyle ile
    zapragne

    wole wybierac plyty z tych ktore maja to co potrzebuje niz na sile okrajac z
    rzeczy ktore moga sie czasem przydac (coma uzywam z girderem do pilota,
    klawiatura na ps2 dziala mi zawsze, dyskow na ide juz nie mam, ale gdybym
    musial kiedys podlaczyc to wole miec na plycie niz kombinowac z przejsciowkami)