  • Data: 2011-01-06 17:39:52
    Temat: Re: nowe, obowiazakowe wyposazenie aut
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jan 2011 16:38:43 +0100, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Nie, chodzi o to że AFAIR "normalnej" cyny (już) nie wolno stosować
    >do "normalnej" produkcji przemysłowej. Mogę się mylić, ale bardzo

    do produkcji sprzetu domowego uzytku. Jest masa zwolnien - samochody
    zapewne tez.

    >bym się zdziwił, jakby prawo do wyjątkowego używania było "efektywnie
    >darmowe" (wliczając koszty administracyjne itede).

    To spojrz na etykietke z cena - KGO jest wyszczegolnione.
    Ale to jakies grosze sa - np aparat cyfrowy czy telefon to ponizej
    zlotowki. Fakt ze one chyba sa bezolowiowe.

    > Ależ nie - w ich interesie leży żeby produkować sprzęt który się
    >psuje, nie rozumiem dlaczego chwalą się tym, że on *ma* się zepsuć!

    Wszystko zalezy od rynku - klient przyzwyczajony ze co trzy lata
    kupuje sie nowy komputer, ale nowa pralke to jeszcze nie .

    J.