  • Data: 2012-06-22 13:28:25
    Temat: Re: nowe kamerki samochodowe, porównanie...
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-21 23:11, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Obie dnawe, nawet w dzien nie da sie odczytac numerow rejestracyjnych.
    > Chyba komorka wyszloby niewiele gorzej.
    Dość dużo zepsuło w jakości konwertowanie "windows live movie maker" -
    ten szit uparcie konwertuje liczbę klatek na sekundę na 29, choć
    materiał źródłowy miał 30, w dodatku kompresja youtube też nie poprawia
    sytuacji...
    Jeśli chodzi o jakość obraz na stopklatce w celu odczytania nr - to
    chyba GS600 jest lepsza, chyba ma słabszą kompresję

    Różnice w kodekach/formatach miedzy tymi kamerkami (wpisałem tylko
    różnice w przypadku GS600):

    : ITB-100HD : GS-600
    Format/Info : Advanced Video Codec
    Format profile : H...@L...0
    Format settings, CABAC : Yes
    Format settings, ReFrames : 1 frame : 4 frames
    Format settings, GOP : M=1, N=30 : M=3, N=15
    Codec ID : H264 : avc1
    Bit rate mode : Variable
    Bit rate : 5 000 Kbps : 6 001 Kbps
    Width : 1 280 pixels