  • Data: 2012-06-22 16:31:32
    Temat: Re: nowe kamerki samochodowe, porównanie...
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Każda kamerka "samochodowa", opisana jako "car dvr" itp.
    > Wszystkie takie kamerki startują i zaczynają nagrywać same po podaniu
    > im napięcia. W większości przypadków w wtyczce zapalniczkowej nie ma
    > elektroniki, są zasilane wprost z +12v bez stabilizacji zewnętrznej,
    > więc większość wykrywa właśnie zmiany napięcia spoczynek>ładowanie.

    No u mnie zapalniczka jest caly czas pod napieciem. Musi dvr wykrywac wzrost
    napiecia - czyli tak robia (czytaj projektowal je ktos inteligentny :P)

    > Kamery ITB-100HD i BlackVue HD mają jeszcze (konfigurowalne, można to
    > wyłączyć) przełączanie parking-jazda na podstawie sygnału z GPS -
    > jeśli pozycja GPS nie zmienia się przez X, to przełącza się w tryb
    > parkingowy (nagrywanie tylko w przypadku wykrycia ruchu lub
    > wstrząsu).

    dobre ale sam GPS ostro "jedzi" po terenie nawet w spoczynku :(

    > napięcie w gniazdku zapalniczki znika po wyłączeniu kluczyka. Dlatego
    > trzeba kamerkę już podłączać pod bezpieczniki/akumulator, jeśli się
    > chce takiego zabezpieczenia parkingowego.

    nie mam wspolczesnego auta wiec... i dobrze.

    Ale jakosc srednia :-( Kamerki typu 808 (ver 16, 11) chyba daja lepszy obraz a
    kosztuja 130zl z przesylka. Choc to nie DVR i nie maja funkcji autostartu itp.