  • 161. Data: 2011-08-09 09:43:55
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2011 09:38:50 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    >
    > Oczywiście, ale o takich nie piszę.
    > W Lancii lampka potrafi mi mrugać przez 50 km, albo i dłużej, zapala się i
    > gaśnie na przemian.
    > W nowszych autach w pewnym momencie się włącza i już nie gaśnie, więc można
    > mieć zaufanie do takiego punktu pomiaru, dużo większe niż do odbicia przy
    > dystrybutorze na przykład.

    Alez Slawku - tam nadal jest to samo. Jedziesz po polskich wertepach, nie
    kapeluszniczo, a benzyna pluska az milo. I nie masz najmniejszego pojecia
    jak zrobiony ten wskaznik, co sygnalizuje i na ile dokladnie.

    To juz bardziej wierze pistoletowi, oczywiscie jak czlowiek zacznie
    odrozniac falszywe odbicia.

    J.

  • 162. Data: 2011-08-09 09:44:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie?

    No nie.

    >W takim razie pewnie to ktoś inny się podszywa i wmawia mi jakie mam
    >wymagania, jak działa maja klimatyzacja itp.

    Nie, to nadal Ty nie odróżniasz wmawiania czegoś, od oceny faktów.
    Różnica między nami jest taka, że ja nie twierdzę że Ty robisz coś z klimą
    nieprawidłowo, albo że nie masz prawa mówić że automat Ci bardziej pasuje.
    A odwrotnie jak najbardziej.

    >A nawet jak ktoś ma coś innego, to jest snobeb i głupkiem bez wymagań. To
    >tak w skrócie.

    Tak w skrócie - to Ty to powiedziałeś i od tamtego czasu usilnie próbujesz
    to w czyjeś palce wtłoczyć.
    Niedoczekanie.

    > To jest przykład tego, że ty nikomu nic nie wmawiasz.

    Nie wmawiam, po prostu stwierdzam fakt.
    A czy ktoś to rozumie czy nie, to już nie mój problem.

    > Owszem, ale to Ty dopisałeś 50 do tej trasy.

    Bzdura.
    Po prostu nie zrozumiałeś co czytasz, więc sobie coś dopowiedziałeś.

  • 163. Data: 2011-08-09 09:46:18
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > W nowszych autach w pewnym momencie się włącza i już nie gaśnie, więc
    > można mieć zaufanie do takiego punktu pomiaru, dużo większe niż do
    > odbicia przy dystrybutorze na przykład.

    Tak czy inaczej zależy to, kiedy elektronika dostanie pierwszy albo
    pierwszy istotny impuls z czujnika. A to może się różnić zależnie od
    rozkołysania pojazdu itp. czynników o których pisałem. Tylko ze względu
    na binarność wskazań trudniej to udowodnić.

  • 164. Data: 2011-08-09 09:47:22
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-09 09:26, J.F. pisze:

    > A bylo wczesniej wyzerowane ?
    A można użyć dystrybutora jeżeli nie jest wyzerowany?

    > Innymi slowy - nie warto przeplacac, skoro jednym prostym dzieleniem tez
    > mozemy uzyskac niedokladny wynik :-)

    Ale gdy nie trzeba dopłacać a wynik jest dokładniejszy niż dzielenie,
    gdy wartości które podstawia się do wzoru są szacowane?

    A.

  • 165. Data: 2011-08-09 09:50:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-09 00:14, Mirek Ptak pisze:

    > Tu akurat zaprotestuję, bo widziałem testy (a nikt mi sympatii do VW
    > zarzucić nie może), w których Golf 5 i 6 lepiej od Focusa MK2 (jedynka
    > jest lepsza). Gdyby dodać do tego, że Astra H OPC mam belkę skrętną to
    > jej zestrojenie w porównaniu do wielowahacza Focusa i Golfa powinno być
    > uznane za majstersztyk, bo niewiele od nich odbiega i w wielu
    > szmatławcach* jest chwalone.

    Ale porównywanie golfa 6 do focusa mk2 nie jest sprawiedliwe (mimo
    względnej sympatii do vw:) Czytałem opinie z porównania do mk3 i tu
    focus oceniany był wyżej. Zresztą wieść gminna niesie, że zawieszenie w
    fokach zawsze było dobre i golf był jednak w tyle.

    A.

  • 166. Data: 2011-08-09 09:53:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Każdy normalny tak robi,

    Widac większość jest nienormalna, tylko ten twój jest normalny.
    Jedno dodatkowe pytanie - Ty piszesz że nigdy automat nie dmucha przez
    środkowe wywiewy, czy się nie zrozumieliśmy?

    >widocznie Twój był kiepski, ale o tym już wielokrotnie pisałem.

    Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz, i jak zwykle w niczym Ci to nie
    przeszkadza.

    > W takim razie mojego samochodu nie ma,

    Znowu sobie jakieś kretynizmy wymyślasz.
    To że coś jest bezsensowne, nie znaczy że nie istnieje.
    Cały segment premium ma się całkiem dobrze, inna sprawa że sens ma tylko dla
    producentów.

    >Bo jak mogli kupić budżetowy samochód z klimatyzacją, skoro takich nie ma.

    I znowu kretynizm Twojego autorstwa.

    Zanim coś napiszesz następny raz, postaraj się choćby w 1% zrozumieć co
    przeczytałeś.
    Bo wnioski jakie wyciągasz z jednego słowa świadczą o tym, że nie rozumiesz
    nic a nic.

    > Ja również. Kia była jednym z droższych samochodów na rynku, jeżeli nie
    > chciało się jeździć totalnym golasem.

    Mam dokładnie inne obserwacje, totalne golasy od dawna mnie nie interesują,
    podobnie jak wydawanie więcej na wyposażenie niż na samochód.
    I w cenie w które sprawdzałem i kupowałem Kia i Fiat Bravo nie miały
    konkurencji, nie licząc potworków w rodzaju Logana.
    Ale ok - znajdź mi diesla 110-120 KM z klimą i klimatyzowanym schowkiem za
    61 tys.
    Potrafisz?

    > Jeżeli dla kogoś w XXI wieku klimatyzacja jest nadmiernym luksusem

    Nie jest - to minimum wyposażenia.
    Zazwyczaj występuje w takim pakiecie, że nic więcej mi do niego nie potrzeba
    (czyli el. szyby i lusterka, dzielona kanapa, czy cd).

    Za to cała reszta to te dodatkowe zbędne duperele.

    >, to fakt - Kia jest bogato wyposażona.

    Na szczęście kupujący dostaje wybór za co chce płacić, a za co nie.
    Zmuszanie do kupowania "bogatego" wyposażenia to minus a nie plus.

  • 167. Data: 2011-08-09 09:54:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Alez Slawku - tam nadal jest to samo. Jedziesz po polskich wertepach, nie
    > kapeluszniczo, a benzyna pluska az milo.

    A skąd wiesz?
    Bo ja jednak sądzę, że jest to liczone inaczej.
    Gdyby było jak piszesz, nie byłoby zapalenia lampki na stałe.

  • 168. Data: 2011-08-09 09:56:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:

    >Tak czy inaczej zależy to, kiedy elektronika dostanie pierwszy albo
    >pierwszy istotny impuls z czujnika. A to może się różnić zależnie od
    >rozkołysania pojazdu itp. czynników o których pisałem.

    Nie - po prostu aktualny pomiar może nie iść z pływaka.
    A wręcz na pewno nie idzie, bo np. Megane po dotankowaniu (zaraz po
    zapaleniu lampki rezerwy) małą ilością paliwa nie pokazywał żadnych zmian na
    wskaźniku.

  • 169. Data: 2011-08-09 09:57:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A co dokładnie tym razem sobie wyobraziłeś? Bo nie przypominam sobie abym
    > pisał o jakiś wzorach.

    No właśnie.
    Bo nie przeczytałeś pytania, ale nie przeszkadzało Ci to odopowiadać z dużym
    znawstwem na nie.

    I tak właśnie robisz nagminnie.

  • 170. Data: 2011-08-09 10:01:22
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-09 09:44, Cavallino pisze:

    > Nie, to nadal Ty nie odróżniasz wmawiania czegoś, od oceny faktów.

    Aha, ja wmawiam a Ty tylko generujesz fakty. Spoko niech Ci będzie.

    > Różnica między nami jest taka, że ja nie twierdzę że Ty robisz coś z
    > klimą nieprawidłowo, albo że nie masz prawa mówić że automat Ci bardziej
    > pasuje.
    > A odwrotnie jak najbardziej.

    W którym miejscu? Bo jak na razie skupiasz się na ocenie urządzeń
    których nie widziałeś na podstawie Twoich wcześniejszych doświadczeń z
    zupełnie innymi automatami, ewentualnie z ich brakiem.

    > Nie wmawiam, po prostu stwierdzam fakt.
    > A czy ktoś to rozumie czy nie, to już nie mój problem.

    Jakie to proste, Ty tylko stwierdzasz fakty. A jak fakty nie pokrywają
    się z rzeczywistością to tym gorzej dla tej rzeczywistości.

    Przeczytaj jeszcze raz.

    A.