    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Date: Tue, 9 Aug 2011 09:53:03 +0200

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:j1qmt3$372$1@inews.gazeta.pl...

    > Każdy normalny tak robi,

    Widac większość jest nienormalna, tylko ten twój jest normalny.
    Jedno dodatkowe pytanie - Ty piszesz że nigdy automat nie dmucha przez
    środkowe wywiewy, czy się nie zrozumieliśmy?

    >widocznie Twój był kiepski, ale o tym już wielokrotnie pisałem.

    Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz, i jak zwykle w niczym Ci to nie
    przeszkadza.

    > W takim razie mojego samochodu nie ma,

    Znowu sobie jakieś kretynizmy wymyślasz.
    To że coś jest bezsensowne, nie znaczy że nie istnieje.
    Cały segment premium ma się całkiem dobrze, inna sprawa że sens ma tylko dla
    producentów.

    >Bo jak mogli kupić budżetowy samochód z klimatyzacją, skoro takich nie ma.

    I znowu kretynizm Twojego autorstwa.

    Zanim coś napiszesz następny raz, postaraj się choćby w 1% zrozumieć co
    przeczytałeś.
    Bo wnioski jakie wyciągasz z jednego słowa świadczą o tym, że nie rozumiesz
    nic a nic.

    > Ja również. Kia była jednym z droższych samochodów na rynku, jeżeli nie
    > chciało się jeździć totalnym golasem.

    Mam dokładnie inne obserwacje, totalne golasy od dawna mnie nie interesują,
    podobnie jak wydawanie więcej na wyposażenie niż na samochód.
    I w cenie w które sprawdzałem i kupowałem Kia i Fiat Bravo nie miały
    konkurencji, nie licząc potworków w rodzaju Logana.
    Ale ok - znajdź mi diesla 110-120 KM z klimą i klimatyzowanym schowkiem za
    61 tys.
    Potrafisz?

    > Jeżeli dla kogoś w XXI wieku klimatyzacja jest nadmiernym luksusem

    Nie jest - to minimum wyposażenia.
    Zazwyczaj występuje w takim pakiecie, że nic więcej mi do niego nie potrzeba
    (czyli el. szyby i lusterka, dzielona kanapa, czy cd).

    Za to cała reszta to te dodatkowe zbędne duperele.

    >, to fakt - Kia jest bogato wyposażona.

    Na szczęście kupujący dostaje wybór za co chce płacić, a za co nie.
    Zmuszanie do kupowania "bogatego" wyposażenia to minus a nie plus.