eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowe auto za 60-70 tys. złRe: nowe auto za 60-70 tys. zł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Date: Thu, 11 Aug 2011 10:38:15 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <j204do$mr$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j1gtio$q4t$1@news.onet.pl> <j1m66i$ef0$1@inews.gazeta.pl>
    <j1m6g9$r37$1@news.onet.pl> <j1md69$4dt$1@inews.gazeta.pl>
    <j1mgk7$64q$1@news.onet.pl> <j1ohak$63t$2@polsl.pl>
    <j1ohe6$upk$1@news.onet.pl> <j1om99$5vk$2@polsl.pl>
    <j1p6u6$9uj$1@inews.gazeta.pl> <j1p7hm$b26$1@polsl.pl>
    <j1pk8k$kcq$1@inews.gazeta.pl> <j1qhkl$plu$3@polsl.pl>
    <j1qn5e$41r$1@inews.gazeta.pl> <j1qofg$hmm$1@polsl.pl>
    <j1qqef$dfv$1@inews.gazeta.pl> <6...@p...pl>
    <j1rbi3$apv$1@inews.gazeta.pl> <j1tdjr$u3i$1@news.onet.pl>
    <j1u8n3$sf2$1@inews.gazeta.pl> <j1uboh$6ts$2@inews.gazeta.pl>
    <op.vz0rtu0qmsihv2@mylaptop> <j1vvtk$i3j$1@polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-73-64.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1313051896 731 77.253.73.64 (11 Aug 2011 08:38:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Aug 2011 08:38:16 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j1vvtk$i3j$1@polsl.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: przempox
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2391571
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński"

    >> KAŻDE hamowanie czy się to komu podoba czy nie, to strata energii
    >> uprzednio zużytej do rozpędzenia pojazdu

    >Tylko że w przypadku hamowania silnikiem energia jest przynajmniej
    >częściowo wykorzystana na utrzymanie silnika na niezerowych obrotach, a
    >ponieważ są one wyższe niż na biegu jałowym, to i alternator wytworzy
    >więcej prądu - podczas gdy przy hamowaniu hamulcami tylko na ich
    > >podgrzanie.

    A na co ci ten prond? ;-)
    Poważnie pytam, poniewaz alternator dostarcza wystarczającą ilośc prądu
    na biegu jałowym :)

    >> nie hamujesz - dalej zajedziesz

    >np. do najbliższego drzewa lub poprzedzającego mnie pojazdu ;-)

    Wystarczy uruchomić nieco wcześniej biometryczny obwód sterujący :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: