  • Data: 2011-08-09 10:12:44
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:j1qpgj$ass$1@inews.gazeta.pl...

    > Aha, ja wmawiam

    Tak.

    >a Ty tylko generujesz fakty

    Nie - oceniam fakty które Ty przedstawiaszi których ja doświadczyłem.

    > W którym miejscu?

    Co w którym miejscu?
    Znowu nie zrozumiałeś o czym była mowa?

    >Bo jak na razie skupiasz się na ocenie urządzeń których nie widziałeś na
    >podstawie Twoich wcześniejszych doświadczeń z zupełnie innymi automatami,
    >ewentualnie z ich brakiem.

    Nie - na podstawie wiedzy ile kosztuje klimatyzacja nie powodująca
    przeciągów.

    > Jakie to proste, Ty tylko stwierdzasz fakty.

    Oczywiście.

    >A jak fakty nie pokrywają się z rzeczywistością

    Ale one się pokrywają.
    A to że co bardziej ograniczone istoty nie potrafią wyciągać wniosków, to
    ani moja wina, ani mój problem.

    > Przeczytaj jeszcze raz.

    Nie muszę, wiem o czym pisałem.
    I wiem też że już w następnym zdaniu Ty pisałeś o czymś innym.