  • Data: 2011-08-09 10:21:37
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A skąd wiesz?

    Czasami słychać, że coś pluska ;-)

    > Bo ja jednak sądzę, że jest to liczone inaczej.
    > Gdyby było jak piszesz, nie byłoby zapalenia lampki na stałe.

    Myślę, że jest pewna analogia między zasadą działania tego systemu a np.
    eliminacją drgań zestyków w klawiaturze lub eliminacją zakłóceń na
    wejściu portu szeregowego w mikrokontrolerze. W skrócie, jeśli system w
    samochodzie dostanie impuls od czujnika poziomu, i np. za jakiś
    określony czas kolejny, to komputer zapala lampkę a nieraz i wydaje
    odgłos paszczowy ;-) Może też działać na pierwszy impuls.
    Ale ponieważ pojemność baku jest zwykle podana w przybliżeniu, to myślę,
    że i rezerwa też jest w przybliżeniu - ostatecznie litr w lewo czy w
    prawo nie robi takiej wielkiej różnicy, chyba że jesteś na pustyni ;-)