  • Data: 2011-08-08 16:28:03
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie wiem gdzie są te czujniki i nie wnikam. Działa to tak jak powinno.

    Moim zdaniem nie.
    Możemy na tym zakończyć?

    Czy nie jesteś w stanie przełknąć posiadania innego zdania (i potrzeb) przez
    kogoś innego?

    > Zresztą, jak nie ma jakiś przeciągów jak w egzemplarzu który użytkowałeś

    Poczytaj trochę o czym piszesz, bo jak na razie widać że nie masz o tym
    zielonego pojęcia.
    W każdym kompakcie klima powoduje przeciągi, koniec, kropka.
    W klasie D pewnie też w większości.

    > Jeżeli Twoja super fajna klimatyzacja pozwala na nagrzanie się auta do 50
    > stopni podczas jazdy

    Nie wymyślaj pierdół o których słowa nie było, bo Ci zawsze kretynizm
    wyjdzie.

    > Masz pecha.

    LOL !!!
    Nie ma to jak samemu się podsumować. ;-)

    > 50 stopni w trasie,

    Wymyślaj dalej swoje kretynizmy.

    > Po raz kolejny udowadniasz, że Ty nigdy żadnego automatu na oczy nie
    > widziałeś.

    Masz rację, nie jestem mechanikiem, więc nie rozbierałem auta.
    Tylko efekty jego działania widziałem.. ;-)

    > Jaki nawiew na wprost?

    Taki który wieje na wysokości klaty.
    U mnie nie ma prawa takim nic wylatywać.
    Niezależnie czy wsiadam do nagrzanego auta, czy też gdy nim jadę w trasie.

    > Przestań się kompromitować. Kolejny raz udowadniasz, że klimy
    > automatycznej na oczy nie widziałeś.

    LOL !!!
    Brnij dalej w swój kretynizm.

    > Takie rozterki może mieć tylko ktoś

    Zawsze lepiej niż coś, takie jak Ty.

    > Jak słońce świeci z prawej strony to ręcznie przymykasz dysze z lewej i
    > korygujesz silę nadmuchu

    Nie.
    Nic nie przymykam, bo nic takiego wcześniej nie miałem otwartego.
    Pisałem to już z 5 razy, ale nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, to i nie
    dotarło to do Ciebie.

    > Jak na razie to Ty

    Nie - to Ty.

    > To kup sobie

    Nie Twoja sprawa co ja sobie mam kupić i kiedy.