  • Data: 2011-08-08 14:58:24
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-08 14:35, Arek pisze:

    > No tak, Golf MK3 to obecny flagowy model ze stajni VAG'a. Brawo:)
    >
    > A.
    Wiesz, to że posiadam MK3 nie znaczy że nie jeździłem nowszym modelem.
    Akurat miałem okazję prowadzić MK5 w trasie ok. 1100 km i jakoś nie
    zauważyłem aby był lepszy od mojego MK3. Natomiast ta sama trasa
    pokonana Foczką daje inne poczucie komfortu (dla przypomnienia golf i
    Focus to auto klasy kompaktowej). Czy to MK3 z końca produkcji czy Focus
    z pierwszego roku produkcji. Nawet Mk4 odpada w przedbiegach czy Fokusie
    (rozpoczęta produkcja mniej więcej w tym samym czasie, bodajże rok
    różnicy na korzyść Focusa). Mojego MK3 w to nie mieszaj. Wcześniej
    miałem Astrę F i komfort był dużo lepszy niż w Golfie MK3. Astra '92 a
    Golf '97. Naprawdę jeździłem sporą liczbą aut (służbowo) i swoje wiem.
    Więc uważam, że 85k PLN można sensowniej wydać, niż kupić Golfa MK6 ze
    160KM silnikiem i skrzynią DSG. Wolę klasyczny manual i kupić jakąś
    cytrynę czy inne koreańskie wozidło, niż golfiacza...
    Ot takie jest moje zdanie, którego nie zmienię...