  • Data: 2011-08-08 12:25:18
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał w wiadomości
    news:

    > W sensie pracy zawieszenia na drogach o różnej nawierzchni (prowadzenie,
    > wybieranie nierówności).

    I co, niby VW to wzór w tej kategorii?
    Albo nie wiesz o czym piszesz, albo muszę iść pojeździć tym Golfem.
    Choć nie wiem czy przemogę odrazę do tej jego teutońskiej stylistyki. ;-)

    > W sensie dynamiki jazdy autem z silnikiem turbodoładowanym, także w wersji
    > 160km i w połączeniu ze skrzynią DSG. W sensie niskiego zużycia paliwa
    > przez w/w. Itp.itd.

    To znaczy ile Ci palił i przy jakich prędkościach?

    > Aktualnie jestem po wizytach i jazdach testowych (dluzszych niz wkolo
    > salonu) wiekszością kompaktów. Niektóre dorównują golfowi pod niektórymi
    > względami (Astra, focus), ale równie udanego mixu nie ma.

    Ja tam osobiście wolę, aby w takich ocennych mixach zawierała się również
    cena, a tutaj VW nie powalczy.
    Kompakt z benzyniakiem jest wart jakieś 40 tys z groszami, powiedzmy że taki
    trochę mocniejszy i z turbiną jakieś kilkanaście tys więcej.