  • Data: 2011-08-08 13:40:48
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-06 22:25, Cavallino pisze:
    > Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie o tym piszę.
    > Sposób dochodzenia takiej klimy do żądanej temperatury jest zdecydowanie
    > zły.
    > A jak już dojdzie, to Ci bez różnicy czy wcześniej nakręcisz się
    > guzikami od ręcznej, czy przyciskami od automatycznej, bo już więcej i
    > tak nie musisz kręcić.

    A jak już dojdzie to w przypadku ręcznej co chwilę musisz kręcić
    nawiewem, bo raz jest za gorąco a raz za zimno.

    > A wręcz bym powiedział, że z automatem w takim przypadku zabawa jest
    > bardziej absorbująca - sterowanie ręczną jest zwyczajnie prostsze, jedno
    > pokrętło z mocą nawiewu i to wszystko.
    > Reszty nie zmieniam zazwyczaj, bo i po co?

    Ale to w manualnej mocą nawiewu cały czas trzeba majdrować w trakcie
    jazdy. W automacie nie ma takiej potrzeby. Pytanie o jakim automacie
    mówimy, bo to co próbujesz opisywać to wiele wspólnego z dobrym
    automatem nie ma.

    > Z automatycznej klimy skorzystałem raz, bo dawali za free, więcej bym
    > tego nie kupił.
    > No chyba że znowu za free, ale to z innego tytułu.

    Skoro ten automat działał tak jak opisujesz, to nic dziwnego.

    > Ale pory roku nie zmieniają się w ciągu kilku minut, a przekręcenie
    > gałki z temperaturą raz na pół roku zdecydowanie nie jest warte
    > dodatkowych kilku tys zł.

    Za to warunki pogodowa tak. I moc nawiewu trzeba cały czas regulować,
    natomiast w automacie prawie w ogóle. Więc różnica w wygodzie jest ogromna.

    A.