  • Data: 2011-08-08 11:56:25
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:j1oaem$2r1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał w wiadomości

    > W jakim sensie to lepiej?

    W sensie pracy zawieszenia na drogach o różnej nawierzchni (prowadzenie,
    wybieranie nierówności). W sensie dynamiki jazdy autem z silnikiem
    turbodoładowanym, także w wersji 160km i w połączeniu ze skrzynią DSG. W
    sensie niskiego zużycia paliwa przez w/w. Itp.itd.
    Aktualnie jestem po wizytach i jazdach testowych (dluzszych niz wkolo
    salonu) wiekszością kompaktów. Niektóre dorównują golfowi pod niektórymi
    względami (Astra, focus), ale równie udanego mixu nie ma. Jeśli kogoś to nie
    pociąga, niech weźmie Toyotę Auris, bedzie miec niezly silnik wolnossący
    (Valvematic chyba najlepszy nawet na rynku) i spokoj z eksploatacją przez 10
    lat lub więcej (bo VW nie jest aż tak bezawaryjny).