  • Data: 2009-06-29 18:19:41
    Temat: Re: nowa wersja nowej strony
    Od: R_4 <w...@m...cc> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcesz zobaczyc dobra opinie zrob ja sam;)
    > Mnie tam pasuje bo taki maly mam, monitorek.
    > Jestem pod wrazeniem historycznych.
    > Narobiles sie, faktycznie.
    >
    > --
    > Pozdrowionka
    > Jacot M10http://www.junak.riders.pl/http://www.jacot.ath.c
    x/

    Mówisz o encyklopedii? To faktycznie mój konik i marzenie takie, żeby
    powstała naprawdę rzetelna baza danych wszystkich marek motocykli i
    modeli. Z dużymi, dobrymi fotkami i opisami technicznymi. I to nie
    tylko zabytków, ale motocykli współczesnych też. Liczę na pomoc w tym
    temacie. Każdy właściwie może dokonać wpisu aczkolwiek, ponieważ to
    encyklopedia poważna ma być, zostawiłem sobie możliwość akceptacji
    wpisu więc takowe będą się ukazywały z pewnym opóźnieniem. Takich
    ograniczeń nie ma w innych działach.
    Pozdrawiam
    Robert
    www.motocykl.cc