  • 1. Data: 2009-06-29 00:47:55
    Temat: nowa wersja nowej strony
    Od: R 4 <x...@g...com>

    Cześć. Pamiętacie dyskusję sprzed jakiegoś czasu:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/brows
    e_thread/thread/80c930670aa0a543/65568bcc46c182cb#65
    568bcc46c182cb
    Przyjąłem słowa krytyki i po dobrych kilkunastu miesiącach ciężkiej
    pracy powstała wersja (poprzednio byl flash teraz php) niekomercyjnej
    strony ogólnie motocyklowej www.motocykl.cc . Zapraszam i proszę
    szanowne bractwo motocyklowe o słowa krytyki.

    Robert
    www.motocykl.cc

  • 2. Data: 2009-06-29 06:55:48
    Temat: Re: nowa wersja nowej strony
    Od: Arni <a...@N...spam>

    R 4 pisze:
> [...]
    > strony ogólnie motocyklowej www.motocykl.cc . Zapraszam i proszę
    > szanowne bractwo motocyklowe o słowa krytyki.

    tak na szybko:
    w rozdzielczosci 1024 x 768 połowe ekranu od góry zajmuje szare pole z
    banerem. Tylko drugie pół ekranu pozostaje na tresc.
    A tresc jest scisnieta na jakis 2/3 szerokosci bo pozostaja
    niewykorzystane marginesy po bokach o szerokosci mniej wiecej bocznych
    kolumn. Przegladarka fo firefox ale w IE jest tak samo.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-06-29 07:24:23
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > niewykorzystane marginesy po bokach o szerokosci mniej wiecej bocznych
    > kolumn. Przegladarka fo firefox ale w IE jest tak samo.
    nie chciałabym powtarzac Kolegi, ale odniosłam takie samo wrażenie.
    Tresci jeszcze nie przegladałam, bo nie czas teraz na to;) ale stonka
    wyglada jakby ktos na kartce od bloku do malowania przykleił kartke A4 a to
    z tego powodu o którym wspomniał wczesniej Arni. Za duze marginesy i chyba
    za duzy jak na tresc baner... moze lepiej to poszerzyc?

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 4. Data: 2009-06-29 10:58:29
    Od: R_4 <x...@g...com>

    On 29 Cze, 08:24, "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote:
> [...]
    > z tego powodu o którym wspomniał wczesniej Arni. Za duze marginesy i chyba
    > za duzy jak na tresc baner... moze lepiej to poszerzyc?

    Układ stron

  • 5. Data: 2009-06-29 11:13:19
    Od: R_4 <x...@g...com>

> [...]
    > z tego powodu o którym wspomniał wczesniej Arni. Za duze marginesy i chyba
    > za duzy jak na tresc baner... moze lepiej to poszerzyc?

    Cześć :) I to już? Że za wąski interfejs? I za duże marginesy? Tam
    portal społecznościowy, bardziej dopracowany niż "nasza klasa",
    encyklopedia z możliwością dodawania wpisów...darmowa giełda...A
    Panowie żeby poszerzyć... ;) Ale i tak dziękuję za opinie...
    Pozdrawiam
    Robert
    www.motocykl.cc

  • 6. Data: 2009-06-29 15:59:32
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    R_4 <x...@g...com> wrote:

> [...]
    >encyklopedia z możliwością dodawania wpisów...darmowa giełda...A
    >Panowie żeby poszerzyć... ;) Ale i tak dziękuję za opinie...

    Chcesz zobaczyc dobra opinie zrob ja sam;)
    Mnie tam pasuje bo taki maly mam, monitorek.
    Jestem pod wrazeniem historycznych.
    Narobiles sie, faktycznie.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2009-06-29 18:19:41
    Od: R_4 <w...@m...cc>

    > Chcesz zobaczyc dobra opinie zrob ja sam;)
    > Mnie tam pasuje bo taki maly mam, monitorek.
> [...]

    Mówisz o encyklopedii? To faktycznie mój konik i marzenie takie, żeby
    powstała naprawdę rzetelna baza danych wszystkich marek motocykli i
    modeli. Z dużymi, dobrymi fotkami i opisami technicznymi. I to nie
    tylko zabytków, ale motocykli współczesnych też. Liczę na pomoc w tym
    temacie. Każdy właściwie może dokonać wpisu aczkolwiek, ponieważ to
    encyklopedia poważna ma być, zostawiłem sobie możliwość akceptacji
    wpisu więc takowe będą się ukazywały z pewnym opóźnieniem. Takich
    ograniczeń nie ma w innych działach.
    Pozdrawiam
    Robert
    www.motocykl.cc

  • 8. Data: 2009-06-29 19:19:58
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    R_4 <w...@m...cc> wrote:

    >Mówisz o encyklopedii?

    O toto:)
    Sa tam rzeczy, ktorych nie widzialem:)
    A to mie sie w ogole rzadko zdarza w ostatnich latach, zebym wszedl na
    jakas strone i zostal tam dluzej:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2009-07-02 17:51:16
    Od: R_4 <w...@m...cc>

    On 29 Cze, 20:19, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > O toto:)
    > Sa tam rzeczy, ktorych nie widzialem:)
    > A to mie sie w ogole rzadko zdarza w ostatnich latach, zebym wszedl na
> [...]

    Dzięki za słowa uznania :) dorzucilem klika fotek o Brough Superior SS
    100 zobacz koniecznie, jedna maszynka stoi u Japonczyka w
    pokoju...bylem na Twojej stronce też...no no kawał dobrze podanej i
    fachowej informacji... no i dużo histori motocyklowej...gratuluję
    Pozdrawiam
    Robert
    www.motocykl.cc

  • 10. Data: 2009-07-02 18:33:58
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    Natychmiast zapisałem w "ulubionych". Moim zdaniem perfekcyjna. Niczego bym nie
    zmieniał tylko dodawał nowe materiały. Dawno już szukałem w sieci czegoś takiego
    po polsku!
    Jeden rysunek (WSK Dudek 175 rysowany przez Juno771) zamieściłem pomniejszony na
    mojej stronie z linkiem do twojej. Mam nadzieję, że pozwolisz.... ;)

    Powodzenia!!!

    wojkop
    www.rockers.webd.pl