  • Data: 2009-06-29 07:24:23
    Temat: Re: nowa wersja nowej strony
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    news:h29ohi$506$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    e_thread/thread/80c930670aa0a543/65568bcc46c182cb#65
    568bcc46c182cb

    > tak na szybko:
    > w rozdzielczosci 1024 x 768 połowe ekranu od góry zajmuje szare pole z
    > banerem. Tylko drugie pół ekranu pozostaje na tresc.
    > A tresc jest scisnieta na jakis 2/3 szerokosci bo pozostaja
    > niewykorzystane marginesy po bokach o szerokosci mniej wiecej bocznych
    > kolumn. Przegladarka fo firefox ale w IE jest tak samo.
    nie chciałabym powtarzac Kolegi, ale odniosłam takie samo wrażenie.
    Tresci jeszcze nie przegladałam, bo nie czas teraz na to;) ale stonka
    wyglada jakby ktos na kartce od bloku do malowania przykleił kartke A4 a to
    z tego powodu o którym wspomniał wczesniej Arni. Za duze marginesy i chyba
    za duzy jak na tresc baner... moze lepiej to poszerzyc?

    --
    Easy
    Zielona Dziura